Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 01:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sie 2011, o 02:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 23:26
Posty: 9
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Ogar 200
GG: 10695730
Województwo: Mazowieckie
Dziś przeglądając Allegro natknąłem się na ciekawą rzecz otóż znalazłem głowicę przerobioną tak że u góry miała podłączoną chłodnice. Mam pytanie czy taki bajer fajnie by wyglądał i czy coś dawał bo może sam coś bym wykombinował ale nie chce zbytnio bawić się w pseudo tuning, tiger ITP. Pytanie zadałem tylko i wyłącznie z ciekawości. Czekam na odpowiedzi

A oto link tej głowicy ===> http://allegro.pl/glowica-lc-ogar-200-c ... 50683.html

_________________
Mój Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/117962

Grupa na FB http://www.facebook.com/groups/431517923556147/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 02:15 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:30
Posty: 1227
Pochwały: 5
Pojazd: VW T3 Caravelle, VW T3 Doka
GG: 3133158
Województwo: Kuj.-pom.
Wydaje mi się ze ktoś na forum już miał podobny patent....

_________________
https://www.facebook.com/Busszwagiers
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 02:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 23:26
Posty: 9
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Ogar 200
GG: 10695730
Województwo: Mazowieckie
Dla mnie to troszkę dziwne instalować chłodnice do Ogarka bo nie ma gdzie i jak, tylko się zastanawiałem czy rzeczywiście daje to jakiś efekt typu lepsze chłodzenie czy coś innego.

_________________
Mój Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/117962

Grupa na FB http://www.facebook.com/groups/431517923556147/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 06:55 
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:58
Posty: 1772
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Pochwały: 10
Pojazd: WSK 125
Romet 50 T-1
Romet Pony 301
Aprilia AF1

GG: 3733815
Województwo: Kuj.-pom.
No na pewno masz lepsze chłodzenie cieczą niż powietrzem.

_________________
"Słabością każdej mądrej idei jest to, że starają się realizować ją głupcy"


Obrazek

Moje Aukcje Allegro
Moja Galeria Zdjęć


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 08:20 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
Z tego co widzę, to sprzedaje ją kubagliw z naszego forum, on miał ją w swoim ogarku.

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 09:11 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 13:07
Posty: 1153
Lokalizacja: Chełm
Pochwały: 6
Pojazd: Rieju Smx 77ccm Racing...
GG: 25058745
Województwo: Lubelskie
Przydatna rzecz ale tylko przy tuningu ponieważ w seryjnym silniku może jedynie zaszkodzić.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 09:19 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
No nie wiem czy aż takie dobre efekty są bo to tylko chłodzenie samej głowicy a cyl i tak bedzie się grzał i raczej to dużo nie pomoże.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 09:25 
Weteran

Dołączył(a): 11 paź 2008, o 10:22
Posty: 70
Lokalizacja: Gniewkowo
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Źle mówisz. Najbardziej grzeje się głowica bo tam następuje sprężanie i wybuch. sam cylek przecież jest poniekąd chłodzony mieszanką i ma bardziej rozbudowane ożebrowanie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 09:29 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Zwracam honor :) A powiedz mi jeszcze jak ten płyn w tej chłodnicy jest wymieniany, to znaczy mi o obieg tej cieczy po chłodnicy i głowicy. Jest jakaś pompka czy może działa to na zasadzie ciepło w górę? Hmmm

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 09:51 
Weteran

Dołączył(a): 11 paź 2008, o 10:22
Posty: 70
Lokalizacja: Gniewkowo
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
Na zasadzie ciepło w górę;] Potem ubytki w eterze (znaczy w głowicy) są zastępowane od dołu zimną cieczą. Ale to już nie problem założyć jakąś pompkę elektryczną, czy coś. Najlepiej by chyba działało jakby były dwie takie. Od góry i dołu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net