Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 18:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 cze 2012, o 09:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2012, o 15:55
Posty: 18
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd: Romet 50-m-2,Simrom 50-m-3,Romet Kadet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Właśnie się poprawiłem :oops:

_________________
BikePics


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 10:42 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jeśli kranik jest nowy i go wkręciłeś, to zdejmij wężyk paliwa z kranika/gaźnika wyjmij korek od baku i zobacz. Pewnie jak próbowałeś czy jest przelot, to dmuchałeś, a wiadomo, że powietrze wtłaczałeś pod pewnym ciśnieniem, a benzyna musi lecieć samoczynnie. Najlepiej odkręć te 2 śrubki od strony przełącznika kranika, później go zdejmij i powinna pokazać ci się korkowa uszczelka, delikatnie ją wyjmij i oceń jakiej wielkości są otwory w niej, czasami poprzez za małe otwory paliwo słabo leci itp. Przy okazji możesz podmuchać w każdą rurkę wychodzącą z kranika, żeby wywalić ewentualne syfy (odkręć też odstojnik i przedmuchaj, zobacz też siateczkę, która jest nad odstojnikiem razem z jego uszczelką) Myślę, że problemem mogą być zamałe otwory we wcześniej poruszanej uszczelce, najlepiej jest zrobić sobie jakiś mały wybijak wielkości 3 mm i poprawić nim stare otwory, a później dobrze trafić w kraniku, żeby dziury w uszczelce pokrywały się z dziurami w kraniku.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 11:03 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Więc tak. Zamykasz kranik. Zdejmujesz wężyk z gaźnika. Otwierasz na rezerwę i mocno dmuchasz. Leci powietrze i bulgocze to znaczy, że drożny jest i jest paliwo jeśli tylko leci powietrze to .... jest za mało paliwa. Jeśli nie leci to znaczy, że zapchany kranik jest. No ale kranik drożny a paliwo nie leci do gaźnika to proste, wyczyść gaźnik i zobacz co z pływakiem i iglicą.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 cze 2012, o 23:56 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Problem rozwiązany.
Przyczyny :
-zasyfiony zbiornik paliwami
-filtr paliwa w którym robiła się próżnia im nie przelatywalo paliwo
Dziękuje za pomoc.
Temat można zamknąć.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net