Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 20:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 9 gru 2012, o 00:28 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 11 pa藕 2012, o 19:56
Posty: 21
Pojazd: ogar 200
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Cze艣膰 czy je艣li zostawie z jednej strony te gumy albo te metalowe k贸艂eczka na 艂o偶yskach wa艂u i wa艂ka zdawczego od strony gdzie s膮 simeringi, to teoretycznie powinno by膰 szczelniejsze,a jak w praktyce? bo od strony wn臋trza silnika nie b臋dzie tych gum i 艂o偶yska b臋d膮 mie膰 smarowanie?


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 00:32 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwa艂y: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Kali gumy nazywa膰 prezerwatywy, a uszczelniacze w silnik symeryngy.
Kali da膰 link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Simmerring .

_________________
Dziadek: "... dow贸d na to, 偶e fiat potrafi zrobi膰 lepsze lepsze auto ni偶 typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 00:38 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
Kali nie mie膰 poj臋cia o czym michu gada.
Jemu chodzi o os艂onki 艂o偶yska. W 艂o偶yskach FAG s膮 one gumowe.

Mog膮 zosta膰 od zewn膮trz, ale od wewn膮trz musisz zdj膮膰.


Ostatnio edytowano 9 gru 2012, o 00:38 przez Fanatyk, 艂膮cznie edytowano 1 raz
Kali te偶 si臋 czasem myli膰. ;)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 00:42 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwa艂y: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
W 艂o偶yskach wa艂u musisz wyj膮膰 przynajmniej jedn膮 os艂onk臋 od strony wa艂u, od strony simmeringu mo偶e zosta膰. A co do 艂o偶ysk na skrzyni, to tutaj ju偶 nie koniecznie musisz zdejmowa膰, jak chcesz to mo偶esz zdj膮膰, teoretycznie b臋d膮 mia艂y lepsze smarowanie, ale i tak zawsze co艣 tam poleci oleju.

_________________

''Jak zapie艂em dw贸jke to mi ga艂a w rence zosta艂a'' ~ Malinowski
Abimex Power!


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 00:44 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
W skrzyni si臋 zdejmuje obydwie os艂onki, bo 艂o偶yska maj膮 mie膰 smarowanie olejem ze skrzyni.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 01:41 
Mechanik
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwa艂y: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Wojew贸dztwo: Lubelskie
mgr130 napisa艂(a):
Kali nie mie膰 poj臋cia o czym michu gada.
Jemu chodzi o os艂onki 艂o偶yska. W 艂o偶yskach FAG s膮 one gumowe.

Mog膮 zosta膰 od zewn膮trz, ale od wewn膮trz musisz zdj膮膰.


I po raz kolejny si臋 akurat Ciebie czepiam.. ;]
Uszczelnienie 艂o偶yska nie zale偶y od firmy, tylko od jego przeznaczenia. Przypomnijmy, 偶e RS oznacza zakrycia gumowe, ZZ metalowe, 2 przed oznaczeniem oznacza zakrycie z obydwu stron, brak cyferki z jednej strony. A jeszcze 223 ma takie smarowania,偶ze lepiej, 偶eby by艂y 艂o偶yska odkryte z obydwu stron (kanalik smarowniczy r贸wnie偶 id膮cy na drug膮 stron臋 艂o偶yska).


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 11:42 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Cz臋stochowa/Koniecpol
Pochwa艂y: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
W oryginale wszystkie 艂o偶yska by艂y odkryte wi臋c lepiej wszystkie os艂onki wyj膮膰.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 12:15 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
plusminus napisa艂(a):
mgr130 napisa艂(a):
Kali nie mie膰 poj臋cia o czym michu gada.
Jemu chodzi o os艂onki 艂o偶yska. W 艂o偶yskach FAG s膮 one gumowe.

Mog膮 zosta膰 od zewn膮trz, ale od wewn膮trz musisz zdj膮膰.


I po raz kolejny si臋 akurat Ciebie czepiam.. ;]
Uszczelnienie 艂o偶yska nie zale偶y od firmy, tylko od jego przeznaczenia. Przypomnijmy, 偶e RS oznacza zakrycia gumowe, ZZ metalowe, 2 przed oznaczeniem oznacza zakrycie z obydwu stron, brak cyferki z jednej strony. A jeszcze 223 ma takie smarowania,偶ze lepiej, 偶eby by艂y 艂o偶yska odkryte z obydwu stron (kanalik smarowniczy r贸wnie偶 id膮cy na drug膮 stron臋 艂o偶yska).

Tak, masz racj臋. Zapomnia艂em o tym. Czyta艂em kiedy艣 artyku艂 o uszczelnieniach gumowych 艂o偶ysk :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 gru 2012, o 12:41 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Pozna艅
Pochwa艂y: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Wojew贸dztwo: Wielkopolskie
jednym miejscem gdzie mo偶na zostawi膰 os艂onk臋 jest 艂o偶ysko na wa艂ku zdawczym, pomi臋dzy simmeringiem a 艂o偶yskiem. Przy monta偶u przestrze艅 zape艂ni膰 smarem sta艂ym ;]


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 2 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net