Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 19:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 paź 2014, o 20:07 
Poziom

Dołączył(a): 13 paź 2014, o 17:23
Posty: 16
Pojazd: Ogar 200
GG: 4205242
Województwo: Dolnośląskie
W sumie ciekawie to wygląda. Membranę będziesz przykrecac czy raczej przylutowywac do cylindra ? Planowałem to tak , żeby ssące wlasnie wyliczyć pod gaźnik . 230-270 - mowa o otwarciu ssącego ? Czy to mam ustawiać tymi "dziurami" w tloku ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 20:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2014, o 17:27
Posty: 881
Pochwały: 4
Pojazd: Opel Corsa C
Opel Vectra C
Baotian BT50QT-9H

GG: 0
Województwo: Lubelskie
Cr34tive napisał(a):
W sumie ciekawie to wygląda. Membranę będziesz przykrecac czy raczej przylutowywac do cylindra ? Planowałem to tak , żeby ssące wlasnie wyliczyć pod gaźnik . 230-270 - mowa o otwarciu ssącego ? Czy to mam ustawiać tymi "dziurami" w tloku ?

Przylutować to możesz sobie kable do mózgu <lol> . Takie rzeczy się spawa.

_________________
Vectra
Zipp Vapor [Baotian BT49QT-9H]

Było : Romet Ogar 200 86r ->Renault Laguna I 98r -> Opel Vectra B 00r
Jest: Zipp Vapor 05r -> Opel Vectra C 06r -> Opel Corsa C 02r


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 20:56 
Poziom

Dołączył(a): 13 paź 2014, o 17:23
Posty: 16
Pojazd: Ogar 200
GG: 4205242
Województwo: Dolnośląskie
Sa do kupienia jakieś materiały do "lutowania" palnikiem , wyjdzie o wiele taniej niż za spawanie tylko nie wiem jak to naprawde wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 21:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
Sam się lepiej za to nie zabieraj. Wyślij to do kogoś, kto co najmniej wyrówna powierzchnie pod kostke i wykona kostke. A ktoś, kto może i chętnie się tym zajmie (ale to już musisz z nim ustalić) jest użytkownik tego forum adrianus15 (pisał posta na poprzedniej stronie).

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 21:20 
Poziom

Dołączył(a): 13 paź 2014, o 17:23
Posty: 16
Pojazd: Ogar 200
GG: 4205242
Województwo: Dolnośląskie
Spokojnie , kostkę juz wykonuje , chce to zrobic sam. Jesli chodzi o powierzchnie na cylindrze , mam dostęp do frezarki , zrobię przestrzeń w ktora wsadzę kostkę (wglebienie 3-4mm) , kanal w cylindrze rozpiluje żeby ladnie przechodził w kanal i to chyba zalutuje


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 21:23 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
okej, no to powodzenia i ja osobiście czekam na jakieś filmiki jak to będzie latało :P

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 22 paź 2014, o 21:30 
Poziom

Dołączył(a): 13 paź 2014, o 17:23
Posty: 16
Pojazd: Ogar 200
GG: 4205242
Województwo: Dolnośląskie
Filmiki będą , ale dopiero po nowym roku jak to zloze do kupy. trochę kiepsko z kasa , ale robię co moge :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 paź 2014, o 00:38 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 18:07
Posty: 666
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 4
Pojazd: Ogar 200, Kawasaki KX 125
GG: 10972302
Województwo: Śląskie
Przy planowaniu cylindra rób sobie to w miarę delikatnie(po pół milimetra), żeby nie porwać żeberka :P ja tak jeden radiator załatwiłem :)

Membrana mocowana na 4 śrubach imbusowych:



A to co podałem to otwarcie okna ssącego, w zależności co chcesz otrzymać :)

_________________
http://tomaszgs.cba.pl/ - old new tuning :P

https://www.facebook.com/pages/Motorowe ... 0370470196


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 paź 2014, o 14:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
Zaje*iście to wygląda, tak chciałem robić u siebie ale stwierdziłem wcześniej, że przy 50ccm to niewiele opłacalne może być. Teraz plujemy sobie z Adrianem w twarz bo mogliśmy robić 50/4/3M xD

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 paź 2014, o 15:05 
Poziom

Dołączył(a): 13 paź 2014, o 17:23
Posty: 16
Pojazd: Ogar 200
GG: 4205242
Województwo: Dolnośląskie
Przyznam ze ladnie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net