Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 19 kwi 2024, o 22:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 wrz 2012, o 20:23 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jak zaspawasz wszystkie żeberka w cylindrze i głowicy,to będzie dwa obiegi wody.Wlot wody zimnej zrób od dołu,a wylot gorącej do chłodnicy od góry,po przeciwnej stronie do wlotu,będzie obieg grawitacyjny.Żeby woda rozchodziła się równomiernie,przewierć przez żeberka duży otwór z wyjątkiem ostatniego, żeberka tj.od dołu wiercisz poprzez żeberka zostawiając górne i na odwrót.Jak zrobisz dojście i wyjście do chłodnicy przewodem większej średnicy,nie będzie potrzebna pompka,będzie zachowany obieg samoczynny.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 17:01 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:11
Posty: 27
Pojazd: Ogar 200
GG: 3323363
Województwo: Śląskie
Jeżeli zrobię jak mówicie to jak później wykręcę głowice jeżeli śrubki będą pod blachą zaspawane? A co do świecy to musiałbym zrobić dla niej miejsce a dookoła zaspawać...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 17:59 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Pomysł wydaje się dobry ale myślę że podczas prac wyjdzie już dużo niespodzianek. Mam nadzieje że projekt będzie realizowany bo podobnych jest tysiące a kończy się tylko na gadaniu.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 20:19 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Pierwsza sprawa czy masz spawacza,który podejmie się tej roboty? my mówimy pospawać stopy aluminium,nie jest to takie proste.Czy ten projekt to tylko duskusja,na papierku,czy naprawdę jak mówisz tak wykonasz,nie bacząc na koszty?

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 14:26 
Poziom

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 21:18
Posty: 48
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, wsk 125 electronic, honda mb80
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Na cylindrze zrobić płaszcz wodny to nie problem, ale z głowicą już tak kolorowo nie będzie. Według mnie najlepiej dotoczyć głowice od nowa, mniej roboty ;)

Gdybyś przygotował cylinder i wszystko do spawania to mogęci to zrobić w atrakcyjnej cenie ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 16 wrz 2012, o 23:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:11
Posty: 27
Pojazd: Ogar 200
GG: 3323363
Województwo: Śląskie
Przyznam szczerze że spawania aluminium nie przewidziałem... Myślałem i nadal myślę nad lutowaniem twardym. Pieniądze włożone do projektu się nie liczą, liczy się mała ingerencja w cylinder i głowice - Chce żeby jawka była nadal jawką ;)
Prawdopodobnie zrobię coś w stylu ścianek po bokach. W środku płynąłby płyn. Na razie obieg naturalny, lecz jeżeli się nie będzie wyrabiał to dołącze pompkę napędzaną z wału. I powiedzcie co uważacie o lutowaniu twardym aluminium ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 20:14 
Poziom

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 21:18
Posty: 48
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, wsk 125 electronic, honda mb80
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Nieadekwatne do włożonej pracy ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 20:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Jak masz zamiar zrobić tą pompkę napędzaną z wału ?
możesz dać od ogólnie pompe od roxa i wstawić to w kape,chodzi mi o coś takiego (nie chce mi się isć do garażu robić foto więc dam te od poprzedniego właściciela :F) ,ty byś mógł włożyć ten mechanizm tylko,wywiercić dziury w "tej blaszcze",dobrze nacentrować i zdystansować,tylko nie wiem co na to magneto,bo jak by nie patrzeć to trzeba bedzie wywiercić 3 dziury na piny.

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 22:06 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Adas1991 napisał(a):
Przyznam szczerze że spawania aluminium nie przewidziałem... Myślałem i nadal myślę nad lutowaniem twardym. Pieniądze włożone do projektu się nie liczą, liczy się mała ingerencja w cylinder i głowice - Chce żeby jawka była nadal jawką ;)
Prawdopodobnie zrobię coś w stylu ścianek po bokach. W środku płynąłby płyn. Na razie obieg naturalny, lecz jeżeli się nie będzie wyrabiał to dołącze pompkę napędzaną z wału. I powiedzcie co uważacie o lutowaniu twardym aluminium ;)


Łatwiej było by o pompkę elektryczną.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, o 15:12 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:11
Posty: 27
Pojazd: Ogar 200
GG: 3323363
Województwo: Śląskie
pitbul1213 napisał(a):
ty byś mógł włożyć ten mechanizm tylko,wywiercić dziury w "tej blaszcze",dobrze nacentrować i zdystansować,tylko nie wiem co na to magneto,bo jak by nie patrzeć to trzeba bedzie wywiercić 3 dziury na piny.

Pompka bardzo dobra. Jak bym zakładał to taką.

Hunted napisał(a):
Łatwiej było by o pompkę elektryczną.

w jawce jest 6v... Nawet pompka przystosowana do takiego napięcia ledwo by dawała radę, tym bardziej ze chłodnica będzie wysoko bo aż pod siedzeniem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net