Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Zr贸b wszystko opisane w TYM w膮tku!
2. Je艣li nie pomo偶e, u偶yj opcji szukaj!
3. Je艣li nic nie znajdziesz, pisz膮c temat z pytaniem dok艂adnie opisz problem z maszyn膮, pami臋taj! Nie jeste艣my wr贸偶kami! :)
4. Ka偶dy problem opisz w osobnym temacie
5. Je艣li dopisa艂e艣 objawy do swojego ostatniego postu napisz prywatn膮 wiadomo艣膰 do moderacji o od艣wie偶enie tematu!



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 5 cze 2014, o 04:39 

Do艂膮czy艂(a): 30 maja 2014, o 19:37
Posty: 4
Pojazd: ogar 200
GG: 12815957
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Witam mam taki problem, po ok 13 latach postanowi艂em odpali膰 swojego ogara z dzieci艅stwa, nie by艂o iskry a wi臋c na pierwszymi miejscu obej偶a艂em iskrownik, po ogl臋dzinach wymieni艂em, kondensator, przerywacz, przew贸d w/n, fajk臋 i 艣wiece, iskra jest luks, niebieska i mocna, najpierw chodzi艂 艂adnie nawet pali艂 z kopnika, teraz mam problem ot贸偶: pierwsza rzecz jaka si臋 sta艂a to znik艂a iskra, za艂o偶y艂em star膮 艣wiece BOSCH i na niej iskra jest, motorek zapala po d艂ugim pchaniu ale wariuje na obrotach, ga艣nie i w og贸le. Dziwi mnie brak iskry na nowej 艢wiecy firmy ISKRA. My艣la艂em mo偶e 偶e to co艣 z powietrzem, ale jeszcze nie wymienia艂em filtra. Ma kto艣 z Was jaki艣 pomys艂, jak膮艣 kolejno艣膰 co posprawdza膰 co poprawi膰? z g贸ry dzi臋ki, mam nadzieje 偶e z czasem pomo偶ecie i dojde z Ogarem do 艁adu :) pozdro dla Was


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 07:57 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 26 cze 2013, o 19:23
Posty: 205
Lokalizacja: Horod艂o, Zamo艣膰.
Pojazd: MZ ETZ 150.
GG: 47816398
Wojew贸dztwo: Lubelskie
Sprawd藕 cewke W/N, wyczy艣膰 ga藕nik, sprawd藕 przerwe na przerywaczu, ustaw zap艂on, albo najpierw podlej pod swiece jak zagada to wina le偶y po stronie gaznika.

_________________
Romet ogar 200->Mz etz 150


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 08:09 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 19 kwi 2011, o 14:15
Posty: 856
Lokalizacja: 艁贸d藕
Pochwa艂y: 12
Pojazd: Bmw e36 dwa.zyro
GG: 2395059
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
Nie jestem pewien, ale ja w podczas takich objaw jak napisa艂e艣 - ci臋偶ko pali i wiariuje na obrotach mia艂em padni臋ty kondensator a potem dodatkowo okaza艂 si臋 藕le ustawiony zap艂on. ;)

_________________


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 13:06 

Do艂膮czy艂(a): 30 maja 2014, o 19:37
Posty: 4
Pojazd: ogar 200
GG: 12815957
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
zap艂on mam 1,5 przed gmp przerw臋 na przerywaczy 0,4mm, my艣licie 偶e jakby by艂a padni臋ta cewka w/n by艂aby taka 艂adna iskra? mo偶e ten ga藕nik.....


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 13:45 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 19 lut 2014, o 17:27
Posty: 881
Pochwa艂y: 4
Pojazd: Opel Corsa C
Opel Vectra C
Baotian BT50QT-9H

GG: 0
Wojew贸dztwo: Lubelskie
Zap艂on sobie ustaw na 1.8-2.0 mm .

_________________
Vectra
Zipp Vapor [Baotian BT49QT-9H]

By艂o : Romet Ogar 200 86r ->Renault Laguna I 98r -> Opel Vectra B 00r
Jest: Zipp Vapor 05r -> Opel Vectra C 06r -> Opel Corsa C 02r


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 15:50 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwa艂y: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Wojew贸dztwo: Opolskie
Przedmuchaj ga藕nik spr臋偶onym powietrzem. Przerwa 0.40 na przerywacz i 艣wiec臋 a GMP na 2mm.
Przy zak艂adaniu ga藕nika zadbaj o szczelno艣膰 na 艂膮czeniach. Po tylu latach uszczelki przy demonta偶u mog膮 ulec zniekszta艂ce艅 itp. wi臋c dotnij sobie nowe np z ok艂adki od bloku technicznego :d
Filtra nie wymieniaj, to w og贸le nie ma sensu. Ja bym filtr opr贸偶ni艂, zabezpieczy艂 wlot w filtrze, tej ca艂ej puszce czym艣 g臋stym i mo偶e brzmi to dziwnie, ale po艅czocha si臋 nadaje :D Na艂o偶y膰 tak z 3 warstwy, naci膮gn膮膰 na to gumk臋 krawieck膮 i git.
Co do 艣wiec, to polecam brisk albo bosch, pod warunkiem 偶e oryginalne. Starych 艣wiec nie wywalaj jak masz. Mo偶na wypali膰 elektrod臋 i kompletnie wyczy艣ci膰 je z nagaru a b臋d膮 lepiej s艂u偶y艂y ni偶 te nowe ze sklepu. By膰 mo偶e winna jest tylko 艣wieca

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 21:08 

Do艂膮czy艂(a): 30 maja 2014, o 19:37
Posty: 4
Pojazd: ogar 200
GG: 12815957
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
dzi艣 dzia艂a艂em z Ogarem :) i okaza艂o si臋 偶e w dyszach w ga藕niku by艂 paproch kt贸ry stanowi艂 problem, zap艂on ustawi艂em sobie na 1,5mm od GMP i tu mnie co艣 zastanawia, z papierami od motoru mam instrukcje obs艂ugi i tam pisz膮 偶e zap艂on w tym silniku ustawia si臋 na 1,2 - 1,5 od GMP a wsz臋dzie czyta艂em 1,8 - 2mm to taka zagwostka :) mam jeszcze problem z ustawieniem sprz臋g艂a musz臋 o tym poczyta膰 chyba 偶e kto艣 ma jaka艣 szybk膮 rad臋 :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 21:18 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 19 lut 2014, o 17:27
Posty: 881
Pochwa艂y: 4
Pojazd: Opel Corsa C
Opel Vectra C
Baotian BT50QT-9H

GG: 0
Wojew贸dztwo: Lubelskie
bo 1.2-1.5 mm przed GMP jest dla silnika zablokowanego a 1.8-2.0 mm dla odblokowanego to lepiej ustaw w tym przedziale 1.8-2.0 mm :D. Sprz臋g艂o ustawiasz 艣rubk膮 regulacyjn膮 znajduj膮c膮 si臋 w prawym deklu tu obok kopki j膮 si臋 wkr臋ca lub wykr臋ca w zale偶no艣ci czy ci膮gnie czy nie :idea: .

_________________
Vectra
Zipp Vapor [Baotian BT49QT-9H]

By艂o : Romet Ogar 200 86r ->Renault Laguna I 98r -> Opel Vectra B 00r
Jest: Zipp Vapor 05r -> Opel Vectra C 06r -> Opel Corsa C 02r


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 21 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net