Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 23:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sty 2011, o 17:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
Witam posiadam ogarka, w którym instalacja zostala przerobiona na 12v. Mam maly akumulatorek żelowy i do tego moje pytanie, czy jest jakas możliwość żeby zrobić ładowanie do niego? Wczoraj gdy wracalem to mi akumulator rozładował się i musialem pchać. Może dało by się zrobić coś w stylu alternatora?


Ostatnio edytowano 5 sty 2011, o 17:43 przez Fanatyk, łącznie edytowano 1 raz
Ortografia! Pewnie masz klawiaturę zepsutą co?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 18:03 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
To masz zapłon bateryjny?
Padł akumulator i co.

Dodano: 5 stycznia 2011, o 17:03

Jest możliwość zrobienia ładowania trójfazowego.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 18:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
i nie odpalił :( 1.5v zostało jak to zrobić to ładownie trójfazowe na pycha też nie odpalił


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 18:45 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2011, o 16:50
Posty: 61
Pojazd: Aprilia Amico, Komar 2350
GG: 1234605
Województwo: Kuj.-pom.
Z trzech cewek, o to Ci chodzi?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 18:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
czyli to znaczy ze ja tam mam 1 cewke 12v(z poloneza) to musze jeszcze 2 dolozyc?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 19:00 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Tak z trzech cewek.Tylko nie tak jak podają niektórzy na forum.
Walus606.zapłon jaki masz ,jak iskrowy to nie da rady.bateryjny tak.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 19:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
jurku a jak sprawidzic jaki mam

Dodano: 5 stycznia 2011, o 18:06

jak by to mialo dzialac na 3 cewkach to mi nierozladuje szybciej akumulatora?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 19:16 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
To dotyczy cewek w prdnicy na statorze,prądowych,zapłonowa ma być jedna.

Dodano: 5 stycznia 2011, o 18:13

Ogar 205 ma silnik Rometa i jak podłączyłeś tą cewkę od poloneza,opisz dokładnie.Bo z tego co piszesz wynika,że masz zapłon bateryjny.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 19:34 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2011, o 21:21
Posty: 72
Pojazd: ROMET OGAR 205
GG: 9944336
Województwo: Śląskie
ja tego nie przerabialem takiego kupilem jedyne to wiem ze coś bylo przerabiane w zaplonie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sty 2011, o 20:10 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Dobrze za chwilę podam schemat.
http://img822.imageshack.us/img822/8489/adowanie3.jpg

Dodano: 5 stycznia 2011, o 19:10

Schemat ten można zastosować w Ogare 200 bez problemu.
Ogar 205 trzeba trochę przerabiać,tam gdzie jest cewka iskrownik nie wejdzie cewka prądowa.trzeba rozmontować starą cewkę iskrownik i na jej korpusie nawinąć uzwojenie.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net