Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 20:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 gru 2011, o 15:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Daj w przepusnicy iglice jeden rower wyżej,kranik przeczyść (nalepiej kompresorem)

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 19:50 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Najpierw cały gażnik wyczyść, rozkręć go całego, ale radzę nie wykręcać prowadnicy od pływaka, w terażniejszych gażnikach gwint jest tam słaby i ja już w ten sposób zniszczylem swój prawie że nowy, roczny gażnik.
Potem baw się regulacją,ale najpierw zdejmij wężyk paliwa, odkręć kranik i zobacz czy paliwo leci, jak nie leci to wsadż wężyk do ust i dmuchnij, powinno być lepiej, no chyba ze masz kompresor...

To że nie pali to nie zawsze jest odrazu dolot winny. Najpierw ustaw porządnie zapłon 1,8mm przed gmp, najlepiej suwmiarką zegarową ;], na przerywaczu daj przerwę 0.4, na świecy to samo i powinien chodzić.

Taki offtop ale musze się pochwalić, moja jawka (przetestowane już na dwóch silnikach) przy ustawieniu zapłonu 1,8mm przed gmp, z przerwą na świecy 0.5mm i na przerywaczu 0.15 pali z 1 kopa jak siedzę, a to że siedzę to znaczy że nie jest wkładane tyle siły w kopanie i iskra teoretycznie jest słabsza. Testowałem z przerwami aż doszedłem do tej.
Od razu powiem że nie mam żadnego problemu z przerywaczem, a mianowicie jego wypalaniem, kondensatory miałem jawowskie, wszystko umieszczone oryginalne. Może ktoś kto ma akurat problem z paleniem z kopa to przeczyta to i spróbuje. Spróbować można, a jak nie będzie działać to przeca można nazot dać poprzednie ustawienia ;]

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 19:54 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
0,15 na przerywaczu ? Nie poebało ci się coś ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 20:08 
mgr130 napisał(a):
0,15 na przerywaczu ? Nie poebało ci się coś ?


Jest taka szansa i powinien chodzić, jednak zalecam 0.25.


Góra
  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 21:18 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
na serio, 0.15 daje i jest naprawdę świetnie, na 0.4 nie odpale nawet za po 30 kopach, na 0.15 nie ma tego problemu i nawet wydaje się że jeżdzi lepiej ten motorek ;] Na 0.25 mi pali dopiero z pierwszego jak zejde z jawki, wtedy jest lepszy zamach i mocniejszy przedewszystkim, na 0.15 problem znika :). Na poprzednim silniku co prawda mialem 0.15, ale na swiecy 0.4 i bylo swietnie, na nowym juz na swiecy 0.5 trzeba, nie wiem czemu ale to nie zmienia faktu że ten sam efekt ;]

Dobra koniec offtopu bo się mody wkurzą :D

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 21:36 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Modów nie ma. Wszyscy na chlanie poszli ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sty 2012, o 10:47 
Poziom

Dołączył(a): 24 lis 2011, o 18:43
Posty: 61
Pojazd: ogar 205 '82
GG: 9027307
Województwo: Opolskie
Witam

Wszystko wyglada na to ze jest to zaplon, chociaz okaze się dopiero jak jakims cudem zalatwie szczelinomierz. więc poki co musi stac biedny : /.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sty 2012, o 12:12 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
evL-ni1 1.8mm przed GMP tylko 3mm bo to PredomDezamet :) a z tą przerwą 0.15 to prawda bo ja też tak ustawiłem i silnik pięknie palił, na świecy jeszcze dałem 0.25 i było piknie

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sty 2012, o 12:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Aleksander_PL napisał(a):
evL-ni1 1.8mm przed GMP tylko 3mm bo to PredomDezamet :) a z tą przerwą 0.15 to prawda bo ja też tak ustawiłem i silnik pięknie palił, na świecy jeszcze dałem 0.25 i było piknie



Zwracam honor, myślałem że chodzi o ogara 200 z silnikiem 223 ;] W dezamecie jak najbardziej 3mm przed gmp się ustawia.

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net