Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 18 kwi 2024, o 10:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 06:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2012, o 15:47
Posty: 8
Lokalizacja: Niedaleko Sochaczewa
Pojazd: Romet Mińsk 125 typ400a
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Witam!
Koledzy z forum, chciałbym wam przedstawić mój problem z Rometem Mińskiem 125 typ400a, a problem to rozpołowienie silnika, nie był jeszcze rozpoławiany od nowości, a muszę go rozpołowić żeby wymienić simering.
Z góry dziękuje za pmysłowe patenty.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 07:20 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Który simmering? Bo aby wymienić simer nie trzeba rozpoławiać silnika. No ale to zależy co masz na myśli pod pojęciem "rozpoławiać" bo dla niektórych rozpołowienie silnika to odkręcenie lewej bądź prawej kapy...

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 07:46 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
"mój" powiadasz?
Pierwszy i ostatni offtop z mojej strony.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 09:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2012, o 15:47
Posty: 8
Lokalizacja: Niedaleko Sochaczewa
Pojazd: Romet Mińsk 125 typ400a
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Chodzi mi o zbicie karterów z wału korbowego i chce wymienić uszczelniacz od strony sprzęgła za łożyskiem i przyokazji uszczelkę pomiędzy karterami ponieważ bierze mi olej ze skrzyni


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 09:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 08:57
Posty: 277
Lokalizacja: Żyrardów
Pochwały: 4
Pojazd: Honda CRX, Honda Civic EJ9
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
W trakcie rozbierania najlepiej rób zdjęcia, i segreguj rzeczy np. śrubki do kopert itp. A schematy na pewno do tego silnika są w necie. Ale jak masz zerowe pojecie o silnikach to lepiej oddaj żeby ktoś inny to zrobił.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 09:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2012, o 15:47
Posty: 8
Lokalizacja: Niedaleko Sochaczewa
Pojazd: Romet Mińsk 125 typ400a
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jeśli o to chodzi to mi zostało tylko zbić kartery z wału, znalazłem serwisówkę na której jest to pokazane ale przy użyciu ściągaczy a ja takich nie posiadam, próbowałem zbijać przy użyciu klocka drewnianego i młotka ale to nic mi nie dało, dlatego licze na jakąś podpowiedzi ze strony Kolegów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 12:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Czy to minska czy simson,simering jest zawsze na wierzchu,więc nie wiem poco rozbierać silnik.

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 14:05 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Wkręcasz śrube w simera i wyciągasz.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 18:05 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Kolego aby zmienić simering nie musisz rozkładać "połówki" silnika czyli kartery.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 wrz 2012, o 18:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2012, o 15:47
Posty: 8
Lokalizacja: Niedaleko Sochaczewa
Pojazd: Romet Mińsk 125 typ400a
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Koledzy umnie simering od strony sprzęgła jest w środku nie na wierzchu, a od strony prądnicy rzeczywiście jest na wierzchu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net