Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 wrz 2010, o 10:05 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 17:07
Posty: 454
Lokalizacja: Bulowice <3
Pochwały: 1
Pojazd: Simson s51 rezonator
GG: 13577861
Województwo: Małopolskie
Bubek, Tak, po odpaleniu tylko że wtedy cały czas chodzi i to długo A iglica jest właśnie na w2 od góry :]

_________________
Co ty tam wiesz o rapie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 wrz 2010, o 11:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2010, o 22:59
Posty: 92
Lokalizacja: KROSNO
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200
Honda CBR 600rr
Aprilia MX 70

GG: 5857557
Województwo: Podkarpackie
To coś mu paliwo nie dopływa, a jak mu braknie podczas jazdy to całkiem nie daje znać tak jakbyś podczas jazdy wyłączył zapłon, czy tak szarpie lekko i go muli i gaśnie ?
Bo najprawdopodobniej to jest przez dopływa paliwa, sprawdź dobrze czy z wężyka leci prawidłowo paliwo, sprawdź czy pływak się nie topi, poprostu wyjmij i potrząśnij jak będzie słychać że coś tam w środku "plumka" to znaczy że pływak do wymiany, weź też dokładnie wyczyść i przedmuchaj dyszę i wszystkie dziurki sprężonym powietrzem. :-)

PS : to na wolnych obrotach cały czas chodzi czy dopiero po długim czasie gaśnie ? Bierz pod uwagę że gdy jedziesz to motor potrzebuję więcej paliwa i może gaźnik nie nadąża go dostarczać bo jest coś nie tak.
Spróbuj jak jedziesz przytrzymać tego "dzynksa" co to się nim "cycka' :D

_________________
Na jednej z planet układu słonecznego
Siedzę z koleżką, kopcę blunta grubego
Co z tego, że niejeden widzi w tym coś złego
Rada - masz swoje życie, odp**** się od naszego.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 wrz 2010, o 19:54 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 17:07
Posty: 454
Lokalizacja: Bulowice <3
Pochwały: 1
Pojazd: Simson s51 rezonator
GG: 13577861
Województwo: Małopolskie
Bubek, No jest tak że jak wbijesz jedziesz na wolnych obrotach To go tak raz za czas szarpnie (tylko takie max wolne obroty ;P) A jak już dodam trochę gazu to tak raz go szarpnie wyłącza się i jeszcze jedzie siłą rozpędu i znowu tak tyko z 5 razy tyrknie i znowu
Jeszcze to posprawdzam dziś tylko później (bo chory kape jestem ; d )
Napiszę tak za 2 godziny ;]

Dodano: 18 września 2010, o 19:40

Rozkręciłem cały gaźnik kompresorem wszystko przedmuchałem i lipa ;d

Teraz jedzie tylko trochę dalej ;d
Może coś innego ?

Dodano: 18 września 2010, o 19:54

A jak mam podgiąć blaszkę pływaka ?Do góry? Żeby dostawał więcej paliwa.

_________________
Co ty tam wiesz o rapie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 wrz 2010, o 21:34 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 17:07
Posty: 454
Lokalizacja: Bulowice <3
Pochwały: 1
Pojazd: Simson s51 rezonator
GG: 13577861
Województwo: Małopolskie
Właśnie w tym problem że nie bo po chwili kopne 2-3 razy i pali

_________________
Co ty tam wiesz o rapie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 wrz 2010, o 22:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2010, o 22:59
Posty: 92
Lokalizacja: KROSNO
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200
Honda CBR 600rr
Aprilia MX 70

GG: 5857557
Województwo: Podkarpackie
Wątpię że jest to kwestia zalewania, weź blaszkę w komorze pływakowej podegnij w dół troszkę, a wgl jak ci go tak zmuli i zgaśnie to weź odkręć świecę i sprawdź czy jest mokra czy sucha i na jaki kolor Ci ją wypala.

_________________
Na jednej z planet układu słonecznego
Siedzę z koleżką, kopcę blunta grubego
Co z tego, że niejeden widzi w tym coś złego
Rada - masz swoje życie, odp**** się od naszego.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 20 wrz 2010, o 15:03 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 17:07
Posty: 454
Lokalizacja: Bulowice <3
Pochwały: 1
Pojazd: Simson s51 rezonator
GG: 13577861
Województwo: Małopolskie
Bubek, To jest taki patent że jak raz odkręcę to jest zalany a jeszcze raz jest sucha A zapłon nie jest do końca ustawiony więc ją wypala na czarno ; d
Ale się wnerwiłem i idę z nim do takiego mechanika żeby go już zrobił tak jak ma być czyli to palenie elektrykę i parę innych pierdół a jak się mu nie będzie chciało robić to będziemy działać dalej

_________________
Co ty tam wiesz o rapie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 15:58 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 21:00
Posty: 702
Lokalizacja: koszalin
Pochwały: 10
Pojazd: Ogar 200, WSK M06, WFM M06, Simson Duo 4/1
GG: 7228749
Województwo: Zachodniopomorskie
Na mojej stronce (link w opisie) znajdziesz poradnik jak czyścić i regulować poprawnie gaźnik Jikov PSB2917. Wyregulujesz sobie właściwy poziom paliwa i będzie git. Na moje to masz za mały poziom paliwa.

_________________
Autor postu otrzymał litr benzyny

Nie ma boga, jest MoTóR !!!!!!!

Moja stronka http://www.doman30.pl.tl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 18:11 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Dane z książki ''Instrukcja naprawy serwisowej'' podaje następujące parametry:gaźnika 2917PSb'' Jkova''
Zawieszenie iglicy przepustnicy(licząc wycięcie od góry) -2.
Poziom paliwa w komorze pływakowej (licząc od górnej. krawędzi komory pływakowej w mm)-14±1mm.
Dysza główna paliwa cm²/H²O/min -68.
Dysza paliwa biegu jałowego cm²/H²O/min -38.
Średnica komory mieszania mm - 17.

A ustawienie silnika.
Wyprzedzenie zapłonu -1,2-1,5mm
Przerwa na stykach -0,4-0,5 mm.
Świeca zalecana F80 lub odpowiedniki -0,5-0,6mm.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 18:19 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Wyprzedzenie 1.8mm a przerwa 0.3-0.4mm


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 18:37 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2009, o 15:41
Posty: 195
Pojazd: OGAR 200
GG: 10069149
Województwo: Zachodniopomorskie
mam motorynke :shock: ijak wbijam 2 gaśnie


:shock:

_________________
Ogar kupiony

Obrazek
Obrazek
Mimi napisał(a):
tak kur*a czekolada ;p najeba* kloca, o to mi chodziło ;p domyślni jesteście, nie ma co :D

Harry Dedo i ogar 200 ;p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net