Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 18:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2013, o 18:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 14:16
Posty: 41
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Honda civic V gen coupe
GG: 12092157
Województwo: Kuj.-pom.
Witam mam pewien problem i skończyły mi się już pomysły , a mianowicie chciałem wyciągnąć ten cały mechanizm do którego przymocowana jest linka sprzęgła na pokrywie , więc pierwsze co próbowałem wyciągnąć ten trzpień czy też wałek nie wiem jak to określić fachowo który łączy pokrywę z mechanizmem , męczyłem się niemiłosiernie nie chciał się nawet ruszyć co było dziwne bo w poprzednim silniku nie miałem z nim problemu , na końcu moich prób pękł w miejscu gdzie znajduję się zawleczka i już nie wiem w ogóle jak to ruszyć . Jak macie jakieś sugestie to proszę napiszcie rozważam już poważnie kupno nowej pokrywy .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 19:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Nie wiem jak to dokładnie wygląda ale,ja Ci proponuje stały zestaw majstra: młot, wiertara, djaks, wiertła, tarcze do cięcia i szlifierskie. Z takim zestawem pójdzie wszystko :P

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 19:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Pójdzie wszystko , ale prawie nic nie odzyskasz . Chodzi o dekiel ogara 200 tak ? Nie rozbierałem jeszcze , a czy nie pójdzie poprzez wykręcenie tej śruby od regulacji ?

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:02 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Musisz wykręcić śrubę do regulacji a następne ściągnij zawleczkę z tego "wałka" i od strony zawleczki wypchnij to śrubokrętem.

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:03 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tam jest sworzeń który na którym dźwigienka się rusza a sworzeń jest zabezpieczony segerkiem takim jak jest np na sprężynach przy sprzęgle w Jawce. Wykręcenie śrubki regulacyjnej M6 nic ci nie da, dźwigienka nie wyjdzie. Pokaż foto najlepiej co ty tam zmodziłeś, jak by nie dało się odratować, to podbij do mnie mam 2 sztuki.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Browc napisał(a):
Wykręcenie śrubki regulacyjnej M6 nic ci nie da

Tę śrubkę także trzeba wykręcić i też seger i wtedy sworzeń wyjdzie ;>

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:21 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Pisałem to w kontekście jako, że autor tematu miałby po wykręceniu samej śrubki regulacyjnej wyjąć dźwigienkę, a musi jeszcze wyjąć ten sworzeń.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:22 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 14:16
Posty: 41
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Honda civic V gen coupe
GG: 12092157
Województwo: Kuj.-pom.
Widzę że nie wszyscy zrozumieli :) ja wiem jak to działa i jak ogólnie się to rozbiera tylko ni cholery nie mogłem tego ruszyć i po jakimś czasie po prostu pękło to całe prowadzenie . Daje foto :
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:25 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Na tych zdjęciach co pokazałeś, to w tym momencie powinieneś złapać kombinerkami za wystający sworzeń i go wyjąć, po czym dźwigienka powinna wyjść do góry.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lut 2013, o 20:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 14:16
Posty: 41
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Honda civic V gen coupe
GG: 12092157
Województwo: Kuj.-pom.
Nie ma opcji naprawdę ciężko jest tam to dobrze złapać a to bardzo dobrze siedzi nie wiem czemu bo powinno lekko wyjść według mnie , wypróbowałem już wiele pomysłów .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net