Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 16:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lut 2013, o 15:46 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:50
Posty: 475
Lokalizacja: Brzdziszewo
Pochwały: 9
Pojazd: Uziemiony
GG: 38218811
Województwo: Podkarpackie
Witam ,dzisiaj rozbierając sprzęgło odkryłem za.je.b.isty patent , miałem 4 popychacze <lol>
1.Długi 112
2.Krótki 27
3.Krótki 26
4.Kulka 4

Obliczyłem i to wynosi 169 a powinno być 172

DŁUGOŚĆ DŁUŻSZEGO PRĘTA 140mm
DŁUGOŚĆ KRÓTSZEGO PRĘTA 27mm
ŚREDNICA KULKI 5mm

Czy to ma jakieś znaczenie ???
a i jeszcze jedno ta tarcza co przykrywa całe sprzęgło, w które wchodzą kieliszki i sprężynki, ma po środku takiego bolczyka ile powinien on mieć długości ??

_________________
100 post 13:45 25.05.2012r :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 16:02 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Długi ma mieć 145 mm, krótki 27 mm, kulka 5 mm.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 16:10 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2012, o 20:44
Posty: 576
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 4
Pojazd: Simson 83/4, Golf II GL1.8RP, Audi 80b4.
GG: 44815430
Województwo: Wielkopolskie
Powinien mieć około 3 mm.

_________________
[color=#FF0000]VAG MK II <3[/color]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 19:27 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:50
Posty: 475
Lokalizacja: Brzdziszewo
Pochwały: 9
Pojazd: Uziemiony
GG: 38218811
Województwo: Podkarpackie
To pytanie kto ma teraz rację magister mówiąc że 145 czy allegro 140 ???

_________________
100 post 13:45 25.05.2012r :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 20:16 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Oni coś zjeb@li z wymiarami, oryg. było 145 mm.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 20:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
A żeby nie zakładać nowego tematu to więc tu się spytam, Orginalnie sprzęgło ma po 1 segerze na sprężynę, więc jak by dać po 2 segery na sprężynę to by było mocniejsze sprzęgło ? bo mi chodzi o to aby było lepsze sprzęgło bo mi jest takie potrzebne bardziej takie aby podchodziło pod spotrowe i żeby nie było takich komentarzy że to skraca żywotność linki itd.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 20:26 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jak ty chcesz zakładać 2 segery to pozdro xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 20:29 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
2 segery albo 2 podkładki jakieś :). Mam 2 kosz sprzęgłowy i tarcze więc można po eksperymentować trochę .

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 20:49 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
2 segery ci nie wejdą. Podkładki owszem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lut 2013, o 21:13 
ModTeam
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 08:49
Posty: 1227
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 9
Pojazd: Ogar 200, Aprilia Leonardo 150
GG: 8090211
Województwo: Śląskie
Możesz dać jedną lub dwie podkładki pod seger.. Wtedy będziesz miał mocniejszy docisk.. Ważne, żeby pod wszystkie segery dać podkładki jednakowej długości..

_________________


Apka na fejsie: https://www.facebook.com/apriliars125gsbydziku/?ref=hl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net