Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 11:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dwa wydechy
PostNapisane: 14 gru 2008, o 15:26 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
każdy wie swoje ;-) koniec kłótni i już ;-) wasza sprawa ale każdy porządny Tuner powie ci że nie masz racji dlatego że łamiesz zasadę działania silników i tyle :P A ty Rafalxxz szanuj innych userów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Dwa wydechy
PostNapisane: 14 gru 2008, o 17:14 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
macie rację że bez tłumika będzie lepiej wydalał spaliny i będzie miał większy momęt i większą moc ale i też palił będzie więcej a jak masz te 2 tłumiki to w ogóle nie ma różnicy niż byś miał 1 no może masz go słabszy bo więcej waży w t2 wydech składa się z 2 rzeczy dyfuzor i końcówka tłumiąca i właśnie ten dyfuzor ma za zadanie utrzymywać odpowiednie ciśnieni dlatego musi być idealnie dobrany tak na marginesie to oryginalny z ogara nie jest tak wyliczony dlatego daje się z simsona i się cieszy że ogi lepiej jedzie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Dwa wydechy
PostNapisane: 31 sty 2009, o 23:02 
Poziom

Dołączył(a): 20 maja 2008, o 19:55
Posty: 103
Lokalizacja: mysłowice
Pochwały: 3
Pojazd: ogar 200 CZ350 fiat 125p
GG: 3409915
Województwo: Śląskie
podwójny wydech wcale nie musi osłabiać silnika, to zależy od samego tłumika jaki jest zastosowany, średnica i odległość która go dzieli od okna wydechowego

podwójny wydech powoduje tylko niepotrzebne zawirowania spalin a po drugie stosuje się zazwyczaj pojedynczy wydech bo to o wiele ułatwia obliczenia w " zgraniu " wydechu z silnikiem ;) łatwiej przewidzieć jak będzie przebiegało zjawisko rezonansu w dyfuzorze ;)

poprostu pojedynczy wydech jest lepszy pod wzgledem technicznym ;)

co innego są silniki typu JAWA250 lub IŻ planeta ;)
tam są orginalnie dwa kolektory dla jednego cylindra i wszystko było obliczane od początku pod tym wzgledem ;)

_________________
http://www.cwaniak.rembertow.net/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Dwa wydechy
PostNapisane: 1 lut 2009, o 00:59 
Ludzie! xD Nieprawdą jest , ze bez tłumika jeździ się lepiej! :) Jest to głupota przez to mogą pierścienie pęknąć a w taki sposób , ze zimne powietrze dostaje się do silnika i trach pękają mogą się jeszcze przyczynić do tego wibracje no i kapitalka co to fajne nie jest. Poza tym w silniku 2t ten tłumik nie istnieje sobie po to żeby był jakąś czynność tam spełnia między innymi daje opór powietrza co kalkuluję się na większą moc i odpowiednie spalanie ale ja myślę , ze oryginalny jawoski tłumik nie pali zbyt dobrze zawsze jakieś pozostałości tam wyrzuca może to jest kwestia oleju a może i nie nie wiem . Zobaczcie sami jak są budowane pseudo sportowe tłumiki do simsona gruba rura i na końcu dla oporu cieki pypeć który właśnie stawia opór podobnie jest w leo vince itd. Aha i nie daj Boże jakiś paproch ci wleci bez wydechu to ciekawie nie będzie....


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net