Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 01:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sie 2011, o 17:11 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
U mnie jedno włókno było przepalone i ogar tylko na długich światłach jeździł
A mogliście by podać link do takiego suwakowego przełącznika :?:

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sie 2011, o 17:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2011, o 21:28
Posty: 44
Lokalizacja: Radzyń
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 11002187
Województwo: Lubelskie
No to możliwe, że mam ten sam problem co Ty miałeś :mrgreen:

_________________
Romet Ogar 200-300zl, jazda przez miasto do majstra 5 kilometry bez kasku, bez papierów i bez blachy z tyłu-bezcenne:D
\,,/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sie 2011, o 22:16 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Przełącznik ma cztery bolce,na dwóch środkowych jest dojście prądu,na dwóch skrajnych są światła drogowe i mijania,blaszka nie powinna nic łączyć,tylko po środku blaszki ten bolec ze sprężyną,on łączy tylko dwa bolce(jeden ze środkowych i jeden skrajny),przełączając światła z drogowych (długie) na mijania (krótkie).

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sie 2011, o 09:13 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
wodnikk napisał(a):
Dobra. dzia

Dodano: 7 sierpnia 2011, o 17:06

Hunted napisał(a):
Zmień ten przełącznik na bardziej nowoczesny, taki suwakowy :) Ja tak mam w swoim i jest lux no chyba że zależy Ci na tym aby Ogarek pozostał w oryginale.


Mnie zależy żeby jeździł :mrgreen: :mrgreen:


Chyba Ci jeździ, pisałeś o usterce przy światłach. A z tym przełącznikiem to o taki mi chodziło (Ja mam taki ładnie zamontowany przy kierownicy w miejsce starego przełącznika, i działa ok) link http://www.tme.eu/katalog_pics/d/2/3/d2 ... 022p2w.jpg

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net