Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 24 maja 2012, o 17:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Regulamin działu

1. Zrób wszystko opisane w TYM wątku!
2. Jeśli nie pomoże, użyj opcji szukaj!
3. Jeśli nic nie znajdziesz, pisząc temat z pytaniem dokładnie opisz problem z maszyną, pamiętaj! Nie jesteśmy wróżkami! :)
4. Każdy problem opisz w osobnym temacie
5. Jeśli dopisałeś objawy do swojego ostatniego postu napisz prywatną wiadomość do moderacji o odświeżenie tematu!

Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lis 2011, o 20:36 

Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Witam,

Nabyłem niedawno Ogara 200 z trójbiegową skrzynią biegów. I to właśnie ze skrzynią biegów mam teraz problem. A że jestem początkujący, to problem jest podwójny.
Prawdę powiedziawszy, od początku coś było rozregulowane w tej skrzynce - trójka nie za dobrze wchodziła, skok dźwigni zmiany biegów był dziwnie krótki.
Później trójka zupełnie zanikła, a jedynka i dwójka jakby się odpowiednio przesunęły w jej miejsce. Ale jeszcze się jeździło. No ale dzisiaj po wyrzuceniu z jedynki nie da się z powrotem nic wrzucić. Sprzęgło oczywiście było wyregulowane parę dni temu, więc to nie to (raczej), bo co ma sprzęgło do zmiany biegów... nic.

No i teraz moje pytania - co robić, od czego zacząć, jak się do tego zabrać?

Przydałby mi się jakiś poradnik, gdzie krok po kroku opisano by, jakie czynności można wykonać przed rozebraniem skrzynki, a jeśli to nie zda efektu, to jak się zabrać do rozbierania skrzynki.

Proszę zarówno o opisy, ale także o linki do takich poradników (zaraz ktoś napisze, że "to już było", tylko proszę podać mi linka do tego "było"). Szukałem za pomocą gugla i za pomocą wyszukiwarki forumowej, jednak nie udało mi się znaleźć czegoś, co opisywałoby wszystkie kroki po kolei... no może oprócz tego poradnika, o którym piszę poniżej.