Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 17:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:03 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Popychacze zmień. Jeszcze od złego oleju mogą korki na tarczach puchnąć.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:06 
Mgr, ale pomyśl, ja spuchną, to przecież będzie sprzęgło ciągnęło, a nie ślizgało.
Albo nie umiesz tego dobrze wyregulować, albo coś źle złożyłeś. Innej opcji nie ma.


Góra
  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:07 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tylko, że jak jemu zgrzyta, to znaczy że do końca nie wysprzęgla czyli ciągnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2011, o 18:17
Posty: 64
Lokalizacja: Wilczogeby
Pojazd: Ogar200,Ogar205,WSK-125,Junak M10,Motorynka,R1,R6,
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
mi się ślizga,wydaje mi się ze wszystko dobrze złożyłem

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:24 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jeżeli dobrze złożyłeś sprzęgło,to może być za mocno wkręcony wycisk ,za długi popychacz,za grube śruto założone.
Jeszcze raz wyreguluj wycisk,odkręć kontrę i wykręć wkręt,na pewno było ustawione do starego (wypracowanego) popychacza.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:26 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2011, o 18:17
Posty: 64
Lokalizacja: Wilczogeby
Pojazd: Ogar200,Ogar205,WSK-125,Junak M10,Motorynka,R1,R6,
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
nie raz próbowałem wyregulować

Dodano: 30 grudnia 2011, o 22:26

ale popychacz mam stary

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:27 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
To zmień ten popychacz, dużo nie kosztuje. A nowy zahartuj.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 gru 2011, o 23:29 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Popychacz stary, ale był ustawiony pod zjechane tarcze. Teraz masz nowe, więc reszte powinieneś skumać ;]

Dodano: 30 grudnia 2011, o 22:29

Kemot, jak popychacz jest dobry, to nie musi wymieniać, tylko regulacja.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, o 17:10 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Poskładałeś sprzęgło tak jak na rysunku,zamieszczam katalog sprzęgła i opis:
http://img263.imageshack.us/img263/8030/sprzgo.png
http://img23.imageshack.us/img23/3382/sprzgoopis.png

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net