Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 25 maja 2012, o 00:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lip 2009, o 22:45 
VIP

Pochwały: 10
Pojazd: Romet Ogar 200, WSK M06B3
GG: 13472410
Województwo: Mazowieckie
Witam. Jestem tu nowy, posiadam niedawno kupionego Ogara 200 z '88 roku w średnim stanie, m.in. muszę podłączyć elektrykę, a jestem kompletnie zielony (przepraszam że temat podobny do pozostałych, ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem). Teraz mam instalacje "na krótko" tzn. jest jeden kabel z silnika do cewki (tej pod bakiem) i przewód wysokiego napięcia do świecy. Także jeździć mozna, ale aby wyłączyć silnik trzeba albo zakręcić kranik, albo odłączyć przewód wysokiego napięcia od świecy... Co prawda w necie jest pełno schematów elektryki, lecz ja chciałbym kompletną instrukcje krok po kroku (najlepiej ze zdjęciami) jak podłączyć elektrykę. Mam w pudełku z częściami także kable, więc z nimi raczej nie będzie problemu. Liczę na waszą profesjonalną pomoc. Pozdrawiam. :)

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Zobacz profil Offline  

PostNapisane: 11 lip 2009, o 22:48 
Ale czego chcesz zdjęcia dokładnie , przecież na schematach masz wszystko dokładnie co gdzie podłączyć:
http://www.ogar200.pl/index.php?id=elektryka#gora

PostNapisane: 11 lip 2009, o 23:18 
VIP

Tak ale na np. kolorach kabli to w ogóle nie mam co polegać o całkiem inaczej jest. No naprzykład z silnika wychodzi mi tylko jeden kabel czarny i jest podłączony do cewki, a brat powiedział, że to jest żle, że ten kabel powinien podłączony być do stacyjki. a tak w ogóle to chyba dwa kable wychodzą z silnika jeden do cewki drugi do stacyjki?

Obrazek

Zobacz profil Offline  

PostNapisane: 11 lip 2009, o 23:31 
Masz wszystko na schemacie , kolory mogą być przecież inne po prostu pamiętasz jaki kolor na schemacie odpowiada temu co ty go dałeś.

PostNapisane: 12 lip 2009, o 10:44 
Administrator

Pochwały: 27