Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 16:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 maja 2012, o 22:42 
Poziom

Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 16:02
Posty: 10
Pojazd: Mińsk 125 400A
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Dzięki za informację, ale gdzie mogę znaleźć schemat i wykaz części tego modułu - skoro autor tej "podróbki" już nie udziela się na tym forum ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 maja 2012, o 22:43 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Sorki, że wprowadziłem cię w błąd. On tego na tym forum nie pisał, tylko na konkurencyjnym. Na PW mogę ci podrzucić link.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 maja 2012, o 23:14 
Poziom

Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 16:02
Posty: 10
Pojazd: Mińsk 125 400A
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Mińsk uruchomiony. Poza lejącym gaźnikiem przyczyną była fajka do świecy i kabel wysokiego napięcia, ale co gorsza także nowa fajka ze sklepu, której byłem pewien. Blisko 30 lat nie jeździłem dwusuwami i zapomniałem, że proste i tanie elementy jak świece, kable, fajki (kondensatory) należy kupować parami i to najlepiej różnych producentów, żeby zminimalizować błędy kontroli technicznej producentów (o ile takie coś jak kontrola jakości jeszcze istnieje).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 maja 2012, o 00:37 
Poziom

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 20:04
Posty: 11
Lokalizacja: Chorzelów
Pojazd: Romet Mińsk 125 TYP 400A, Romet Ogar 200
GG: 11734521
Województwo: Podkarpackie
mgr130 mówił o mnie, przypadkowo na to trafiłem.

No to tak, moduł zakładaj tylko i wyłącznie oryginał ! bez problemu można go naprawić i jest po prostu świetny! dużo ludzi na niego zarzeka a dlaczego ?? a dlatego że jest tam zapłon i światła naraz.
Jeśli Mińsk mimo nowego gaźnika dalej przerywa ci na wysokich obrotach a zapala ci dobrze i świetnie chodzi to tylko i wyłącznie wina modułu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 maja 2012, o 19:09 
Poziom

Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 16:02
Posty: 10
Pojazd: Mińsk 125 400A
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Próbna jazda naprawionym Mińskiem wypadła pomyślnie, na oryginalnym module, polskiej fajce i polskiej świecy. Przyczyn niesprawności było kilka; lejący gaźnik (wymieniony na nowy), kable i fajki z przebiciem, w tym nowa fajka ze sklepu oraz zadziwiająca prądnica z 1989 roku o wyglądzie jak z wystawy. Jedzie się nieźle, lepiej niż WSK 125 a nawet WSK 175. Oczywiście do (bez mała 40 konnej) Hondy CB 400, którą sprzedałem kilka lat temu (potrzebowałem wówczas wyszykować ciężarowego Merca 406 D) "trochę" brakuje, ale w mojej okolicy i tak nie ma się gdzie rozpędzić. Jeśli nie ma osób zaznajomionych z prawidłowymi połączeniami cewek prądnicy Mińska, proponuję temat zamknąć. Wszystkim życzę przyjemnej jazdy i wielu pozytywnych wrażeń.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net