Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 12:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 maja 2012, o 21:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwały: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Województwo: Śląskie
Dlatego mówie, niech się dogada z jakims uzytkownikiem albo swoim Dziadkiem/Tatą i niech generalkę zrobi, bo nie wiadomo co tam siedzi.

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 maja 2012, o 21:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
To że pewnie zwykły simering padł od strony sprzęgła i pobiera olej,jak miał bym takie podejście do "naprawy" simsona to bym już niemiał gwintu w karterach od rozpoławiania.

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 maja 2012, o 22:11 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
micmos14: Weź rozkręc silnik w drobny mak (prócz rozpolowienia) i problem od razu znajdziesz . Bo tak to każdy na forum ma swoje inne ( pewnie słuszne) zdanie, jednak najłatwiej ci to będzie samemu zrobić .

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Ostatnio edytowano 24 maja 2012, o 22:19 przez fuks1996, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 maja 2012, o 22:13 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Ja kur*a po prostu nie wytrzymię. Czy to tak ciężko ściągnąć książkę o Rometach czy Komarach? Jest od ch*ja zdjęć w nich, porad. Jak nie to na forum są też! Np. o składaniu silnika S38. W dodatku wszystkie 2 biegowe silniki produkcji polskiej są wykonane niemal z tych samych części. Przestać udawać pajaca i weź się pozbieraj i zrób to jak facet z jajami.
Czy zdjęcie cylindra, wymiana simmeringa jest czymś trudnym? Aha bo możesz nie wiedzieć .... weź sobie lepiej szmatkę bo się mógłbyś ubrudzić a no i potrzebny będzie klucz nasadowy 10, śrubokręt płaski no i mózg aby to wszystko ogarnąć. Jak nie wiesz jak to się składa to zrób foty jak co wygląda i później na nich składaj. Trudne co?
Już nie wiem ile razy pisane było, że masz wymienić ten pier*lony simmering! Czy ja muszę się tak wypocić abyś to wreszcie zrozumiał? Przecież my tego telepatycznie na odległość Ci nie zrobimy, masz to sam zrobić bo to nic trudnego. Tu jest już taki syf, że szkoda gadać.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2012, o 21:48 
Poziom

Dołączył(a): 3 maja 2012, o 18:26
Posty: 17
Pojazd: Komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Z kompresją problem odkryty.
Nikt z was nie zgadł :P
Koło magnesowe pękło :D!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2012, o 22:16 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Tak czy inaczej ,kapitalny remont silnika się kłania.Kiedyś musi paść.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2012, o 13:22 
Poziom

Dołączył(a): 3 maja 2012, o 18:26
Posty: 17
Pojazd: Komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
A co do oleju, to rzeczywiscie ucieka, tylko nie wiem gdzie.
Przez 2 tygodnie zniknęło mi 1/2 nalanego oleju do sprzęgła


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2012, o 13:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Nalej do niego oleju i sprawdź gdzie kapie albo jest brudne i lepkie-tam spiernicza olej. Albo połóż na kilka dni białą kartkę po silnik i zobaczysz czy kapie z niego czy jak. Ale to też może być nieszczelna śruba, uszkodzony karter/uszczelka, uszkodzony simmering od wałka zdawczego lub zaciąga go silnik no ale raczej nie dąłby rady pociągnąć aż tyle w 2 tygodnie :D

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2012, o 14:14 
Poziom

Dołączył(a): 3 maja 2012, o 18:26
Posty: 17
Pojazd: Komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Ale on chyba ucieka tylko gdy na nim jeżdżę.
Gdy stoi w miejscu nie uzywany to chyba nie ucieka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net