Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 13:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 cze 2012, o 21:43 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
O ja pierdziu :D Przesadzacie z tym zacieraniem. Jakbyście kiedykolwiek mieli do czynienia z zacierającym się silnikiem to pewnie byście wiedzieli, że po prostu zaczyna piszczeć, jest w ch*j słaby, że to ledwo co ciągnie a w przypadku Ogara 200 to 3 bieg nie ma możliwości aby na tym ujechać no i nie dałoby się go odpalić a jak już to tylko podczas pchania i wtedy silnik chodzi jak cały czas pchasz, no ale o tym nie wiecie. Nie wiem jak duży upał musiały być aby zatrzeć wreszcie ten silnik. No weźmy np. kolegą sslavian'a, jeździ z niską prędkością czyli jest słabe chłodzenie lecz nie tak słabe aby się od razu zatarł ale nim doszłoby do tego zatarcia to na 1/4 manetki to on by po prostu nie dawał rady jechać. To chyba tyle, sslavian myślę, że się nie obrazisz ;p

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 21:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2011, o 18:59
Posty: 282
Pochwały: 3
Pojazd: Komar 2350
GG: 0
Województwo: Opolskie
Nie obrażę się Olek, ja jak jeźdze tą 1/4 manetki to wtedy jest akurat 30km/h u mnie.Więc chłodzenie jest dobre,gdy jade czuje ten pęd powietrza.
Najważniejsze to robić mieszankę dobrą 1;30 lub 1;25.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 21:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Przy 1:25 radze uważać,jeszcze jak mixol leje to w ogóle ;F,raz pierścienie zapiecze :D

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 21:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2011, o 18:59
Posty: 282
Pochwały: 3
Pojazd: Komar 2350
GG: 0
Województwo: Opolskie
Nie wiem nie mam tego problemu na razie pierścienie na dotarciu jeszcze są a jeźdze na oleju z makity .


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 21:56 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Na 3 silnik może mieć 3/4 gazu i wszystko będzie ok i my będziemy zadowoleni z jazdy nie żyłując silnika.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 22:13 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
pitbul1213 napisał(a):
Przy 1:25 radze uważać,jeszcze jak mixol leje to w ogóle ;F,raz pierścienie zapiecze :D

A że tak zapytam to ile razy zapiekły Ci się pierścienie na Mixolu? Bo ja docierałem i na Mixolu i na Luxie 10 i nic nie było mimo, że mieszanka była 1:20.
Lej chłopie nawet jak trzeba te 1:25 i nic nie będzie, jeździli na przepalonym oleju Lux 10 i jakoś chodziło :)

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 22:17 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Z tym zacieraniem to się średnio zgodze,jedziesz jedziesz i NAGLE łapie koło,odczekujesz 15 min i jedziesz,no chyba że dośę ładnie złapało to bedzie mniej mocy.

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 22:23 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 20:53
Posty: 1909
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pochwały: 16
Pojazd: VW Golf 4 98'
GG: 25175310
Województwo: Śląskie
Jak mi złapało w suce to na moment chwyciło że się blokło wszystko, zjechałem na pobocze odpaliła od 1. kopa i miała muła takiego że prze 2,5 km rozpędzałem się do 30 km/h. Ale jak się postarasz i zatrzesz na maxa to już kopką nie kopniesz. Spróbuj mu na wszelki wypadek nalać więcej oleju do baku przez 2-3 baki paliwa.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

"Chamownia to takie miejsce gdzie się chamy spotykają i wymieniają wykresami..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net