Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 13:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:30 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Zależy. Jak wcześniej był gwint M6, to teraz powinieneś rozwiercić na M7 i wkręcić redukcję (sprężynkę), z tego co zrozumiałem. I wzwyż też chyba będzie podobnie.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2010, o 12:52
Posty: 360
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Komar Romet Kadet
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ale był m6 rozwierciłem na m8 ale nie pomogło gwint puscił i teraz zastanawiam się miedzy m9 a m10

_________________
Zbieranie na Jakieś moto
200zł/1000zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:38 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jeśli masz zerwany M8 w miejscu szpilki, to jedynie trzeba by zrobić to:
http://allegro.pl/napraw-zerwany-gwint- ... 35617.html
(w opisie jest podane co i jak)
A potem kupić szpilkę redukcyjną, czyt. z M8 na M6, pewnie widziałeś, i po problemie

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:40 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Przy takich patentach to lepiej to napawać i nagwintować jak Pan Bóg przykazał.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:42 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Boże, ty chyba mózgu nie masz. Powinieneś zerwany gwint M6 rozwiercić wiertłem 7 i nagwintować na M8, a ty ten otwór rozpier.doliłeś wiertłem 8. Ślepy by zauważył, że tego nie nagwintujesz na M8. Teraz zabawa z tulejkami albo gwintujesz na M9 albo M10 i stosujesz szpilkę redukcyjną.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2010, o 12:52
Posty: 360
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Komar Romet Kadet
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Przewierciłem wiertłem 7 i przegwintowałem gwintownikiem m8

_________________
Zbieranie na Jakieś moto
200zł/1000zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:47 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
To pewnie nie zastosowałeś 3 typów gwintowników ''krótkich'', tylko normalny ''długi'' przez co pewnie przekręciłeś gwint, albo zbytnio rozwierciłeś otwór.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2012, o 11:09
Posty: 30
Lokalizacja: Szczecinek
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
Passat ABF

GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Browc napisał(a):
Jeśli masz zerwany M8 w miejscu szpilki, to jedynie trzeba by zrobić to:
http://allegro.pl/napraw-zerwany-gwint- ... 35617.html

1,25 jest gwintem drobnozwojowym :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:55 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
A to może się pomyliłem, w takim razie trzeba dobierać do szpilki.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net