Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 11:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 sty 2013, o 00:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:04
Posty: 6
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Dało by w takim razie wymienić wałek ? , jest to ciężka operacja? , czy lepiej się nie brać za wymianę tego elementu ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2013, o 11:21 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
A co wspólnego ma z tym sam wałek ? Czytaj ze zrozumieniem, musisz rozpołowić silnik. Jeśli nie czujesz się na siłach to po prostu nie rób tego i oddaj komuś kto się zna zanim zniszczysz kartery czy skrzywisz wał


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2013, o 11:52 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
A jak nie jest to uciążliwe w użytkowaniu to lepiej zostaw. Jak już podejmiesz się rozpoławiania to lepiej wymień od razu łożyska i simmeringi na wale i skrzyni, nie będziesz się musiał martwić o to w przyszłości ;)

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2013, o 18:38 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Wymiana wałka nic nie da,wina leży gdzie indziej.W karterze w środku jest ogranicznik taki rowek w który wchodzi stalowy bolec,właśnie on uderzając po każdym puszczeniu kopki,wycina ten ogranicznik razem ze słabą trzymającą sprężyną.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 00:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:04
Posty: 6
Pojazd: Romet ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Aha teraz rozumiem , tylko zauważyłem że z kopki wycieka taki płyn , zdaje mi się że olej , nie wiem czy to od kopania , czy porostu się sączy , nie jest to duży wylew , ale kopka i stopka kierowcy jest morka i nie wiem co z tym zrobić.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 10:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 07:59
Posty: 71
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Romet Ogar 200 - 60ccm
GG: 9837553
Województwo: Kuj.-pom.
Uszczelniacz puszcza przy kopce, aby to uszczelnić i tak musisz rozebrać silnik i wcisnąć simmering w otwór wychodzący na samą dźwignię, którą po prostu kopiesz.

_________________
Polska Jazda = PJ


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 13:10 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
Tym się nie przejmuj, bo zawsze cieknie xD Trzeba nakombinować, żeby tam olej nie spierniczał, ale to jest pożyteczne :D Bo jak olej przestanie cieknąć, to znaczy, że czas dolać :)

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 13:13 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Nie cza kombinować, tylko bez rozpoławiania ściągasz kopke, odginasz blachę zabezpieczającą, wydłubujesz oring, wkładasz nowy, zaginasz blache, zakładasz kope i ogień na tłoki !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 13:32 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Tyle że wtedy bardzo łatwo rozwalić tę blaszkę ;/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 sty 2013, o 13:33 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
I mogą być problemy jak już miejsce na oring jest "wyrzeźbione" śrubokrętem, będzie dalej cieknąć.

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net