Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 22:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2013, o 15:00 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 16:19
Posty: 74
Pojazd: Jawa50, skuter chińczyk 4t,
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
żeby zrobić boost port trzeba też membrane jakowej za za żadne siły bym pewnie nie zrobił bez porządnego schematu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 15:09 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Dodatkowych kanałów/okien tymbardziej.. ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 15:15 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 16:19
Posty: 74
Pojazd: Jawa50, skuter chińczyk 4t,
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
dlatego pójdę do takiego kolesia który mi to zrobi :D
ale najpierw muszę zrobić szlif :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 cze 2013, o 15:17 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Pierw niech on zrobi swoja robotę a później szlif. Zakryje się wtedy nierówności po frezowaniu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 24 cze 2013, o 12:43 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
nie koniecznie boost port..
można zrobić kanał centralny, zasilany z tłoka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 cze 2013, o 12:00 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 16:19
Posty: 74
Pojazd: Jawa50, skuter chińczyk 4t,
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
a żeby zrobić dziury w tłoku np. takie https://www.google.pl/search?q=jawa%205 ... B352%3B450
potrzeba do tego membrane?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 cze 2013, o 12:03 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Odwrotnie. To te otwory się robi z powodu zastosowania membrany..
I otwory a nie dziury. Dziurę to masz gdzie indziej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 cze 2013, o 12:11 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
takie dziury w tłoku to nieodłączna część współgrająca z membraną.
http://p1.bikepics.com/2012%5C02%5C04%5 ... 17-800.jpg
do tego jest membrana niepotrzebna.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net