Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 14:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 lip 2013, o 15:55 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Pany więc mam taki spory problemik. Mimo że konstrukcje znam na pamięć to nadal coś jest nie tak. A więc od początku przy kupnie romecik odpalił za pierwszym i normalnie pojechał ale już wtedy zauważyłem że ma mało mocy i bardzo dymi- pomyślałem bierze olej i tyle. Później palił coraz gorzej i jeździł coraz słabiej. W końcu się za niego wziąłem wymieniłem: simmeringi, świece, uszczelkę głowicy i cyla, kabel W/N, fajkę, pierścionki, sprawdziłem stan sprzęgła, oleju w skrzyni (było zero bo faktycznie brał go) ustawiłem zapłon, wyczyściłem gaźnik, zalałem nowym paliwem, sprawdziłem stan cyla i tłoka. Wszystko zajebi*cie odpalił za pierwszym tylko po 5-10s zgasł, iskra nadal jest dobra i paliwko dochodzi, nie zalewa go, świeca delikatnie mokra. Także trochę jestem w kropce bo sprawdziłem dokładnie wszystko i jak na moje oko jest ok(jedynie nie rozpoławiałem silnika). Mimo różnych prób regulacji dalej jest ten sam problem. Macie może jakieś pomysły? Będę wdzięczny. ;-)

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 lip 2013, o 17:13 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2012, o 16:14
Posty: 338
Pochwały: 4
Pojazd: VW Golf IV, Romet Ogar 200
GG: 6359150
Województwo: Mazowieckie
Jeżeli nadal ciągnie olej to winna jest uszczelka może między karterami. Wtedy olej ze skrzyni idzie do komory korbowej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 lip 2013, o 17:48 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Właśnie chyba już nie bierze bo swieca nie jest cala w oleju i nie dymi aż tak ale jak się wkurze to rozbiore ten silnik i sprawdzę. Ale to raczej nie to.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 lip 2013, o 19:22 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
No proszę fuks ma problemik z motorem :D Sprawdź elektrykę. U mnie tak było jak miałem coś z kabelkami.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 lip 2013, o 21:32 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Wiesz może dlatego że to nie mój motór xd , elektryka jest odlaczona więc nie ma prawa robic problemu.;)

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 10:16 
Poziom

Dołączył(a): 18 sty 2012, o 22:22
Posty: 103
Pochwały: 5
Pojazd: VW
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Najpierw przeczyść drobnym papierem platynki i świecę, sprawdź dokładnie przerwę na platynkach, świecy, wymień kondensator [najczęściej on sprawia mi problemy w T-1] i oczywiście po tych czynnościach wyreguluj zapłon. Ewentualnie sprawdź dysze i pływak.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 10:31 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Gaźnik przeczyść i wyreguluj na nowo, sprawdź przerywacz i czy klin na megnecie jeszcze jest.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 13:28 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
Pany wszystko co napisaliście zrobiłem bo to są rzeczy oczywiste. Podajcie mi przyczyny bardziej "dziwne" bo rzeczy takie jak gaźnik, świeca, zapłon to jest banał ale może jest jakis powód bardziej trudny do odnalezienia;)

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 13:31 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Fuks czy możesz mi powiedzieć, czy On gaśnie tylko jak go na wolne wrzucisz czy może na maksymalnych też gaśnie?

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 lip 2013, o 14:18 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2013, o 19:31
Posty: 242
Pochwały: 4
Pojazd: ...
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Wyczyść gaźnik dysze załóż filtr paliwa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net