Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 19:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 31 lip 2013, o 16:30 

Do艂膮czy艂(a): 31 maja 2013, o 22:24
Posty: 6
Pojazd: Romet Ogar 200, Simson S51
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Witam!
Zarejestrowa艂em si臋 jaki艣 czas temu na forum ale nie pisa艂em. Romet dziadka czeka na lepsze czasy i na chwil臋, kiedy ojciec b臋dzie mia艂 wolne, bo ja niestety jestem zielony je艣li chodzi o mechanik臋. Ale marzenie o w艂asnym motorowerze ostatnio spe艂ni艂o si臋, kiedy w nagrod臋 za dobrze zdan膮 matur臋 dosta艂em od rodzic贸w tego oto Simsona S51:

https://plus.google.com/photos/11563837 ... erid=pwrd1

Par臋 rzeczy trzeba z nim zrobi膰. W zwi膮zku z tym mam dwa pytania:
1. Jak wymieni膰 przedni膮 opon臋? W serwisie i stacji kontroli pojazd贸w w Otr臋busach odes艂ano nas z kwitkiem, bo kiedy艣 m臋czyli si臋 4 godziny ze szcz臋kami i w og贸le nie op艂aca im si臋 to robi膰, chyba, 偶e przywieziemy same ko艂o.
2. W Simsonie nie ma licznika (pr臋dko艣ciomierza). Zamontuj臋 rowerowy licznik, ale chcia艂bym te偶 zwyk艂y. Oryginalne liczniki kosztuj膮 na allegro od 80 z艂 do 160 z艂. Troch臋 drogo. Mam natomiast licznik od Ogara. Czy b臋dzie on pasowa艂 i pokazywa艂 prawdziw膮 pr臋dko艣膰? Je艣li nie, to jaki inny licznik by艂by dobry?

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 31 lip 2013, o 22:39 przez przem0l, 艂膮cznie edytowano 2 razy

G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 lip 2013, o 17:15 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwa艂y: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie