Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 11:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sty 2014, o 20:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Tomek napisał(a):
Cytuj:
Kto ci takich pierdół naopowiadał ? Ja już śmiagam na zestawie z CX ( Cross Impex) dopre 2 k kilometrów i się nic nie dzieje.

widocznie trafił ci się jakiś lepszy zestaw, może się nic nie dzieje ale nie ma tego efektu jak na oryginalnej selekcji
Cytuj:
Zawsze można zmienić lagi i ci główka ramy nie pęknie. Wiadome że jak masz twarde lagi to wtedy tak. Ale jak masz miękkie to nie ma prawa. U mnie sobie zrobiłem z przodu amorki te oryginalne zmieniłem sprężyny itd i fajnie chodzą prawie jak w simsonie.

można dać z simsona lagi, ale odchodzisz od oryginału i już tak ładnie nie wygląda, te lagi się wcale ładnie nie prezentują w ogarku..
może jeszcze powiedz, że te sprężyny to dałeś z lagów od simsona XD

im miększe lagi są i lżej się wbijają tym mniejsze szanse że pęknie co kolwiek w ramie, motorek staje się bardziej elastyczny i nie szarpie, lekko podnosi przód do góry.

Sprężyny dałem oryginalne rometowskie bo wyciągnąłem z innych lag i je trochę skróciłem ale jeszcze muszę troszkę poprzerabiać aby był lepszy efekt.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sty 2014, o 20:59 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 09:22
Posty: 1009
Lokalizacja: Karłowo. Koło kościerzyny
Pochwały: 9
Pojazd: Romet ogar 200
derbi gpr nude

GG: 25190128
Województwo: Pomorskie
Po co skracałeś przecież teraz to wgl zmniejszyłeś "skok" i Będzie do końca dobijać


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sty 2014, o 08:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
w dodatku go chyba trochę obniżył, będzie miał problem z dojściem paliwa do kranika przy ostatkach.

Mi też nie zbyt dobrze chodziły amortyzatory jak kupiłem ogara.. rozebrałem cały przód wyczyściłem wszystko ładnie, poskładałem na smarze i działają dość dobrze.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net