Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 17:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 sty 2015, o 19:43 
ModTeam
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 08:49
Posty: 1227
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 9
Pojazd: Ogar 200, Aprilia Leonardo 150
GG: 8090211
Województwo: Śląskie
To dobrze masz to podpięte.. Powiedz mi jeszcze którym kablem dotykałeś masy, że gasło? Do nr 15? Jeżeli tak to to normalne, że motorek gasł.. Podepnij teraz instalację chociażby według tego schematu i daj znać. ---> przydatne-schematy-t348.html

_________________


Apka na fejsie: https://www.facebook.com/apriliars125gsbydziku/?ref=hl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2015, o 10:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2013, o 22:24
Posty: 68
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, Jawa 356
GG: 0
Województwo: Śląskie
Chodziło o to ze cewka zapłonowa 6v nie działała i jak podpiąłem dwa kable + jeden z taj niedziałającej cewki a drugi z dwóch świetlnych to iskra z tych świetlnych się wytwarzała i nie ważne gdzie bym dotknął to i tak gasło ;) A własnie nie ma iskry na wolnych obrotach może to być wina tej cewki 6v? bo na dwóch świetlnych była na niskich ;/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2015, o 12:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2012, o 19:25
Posty: 848
Lokalizacja: Zadupie...kajś pod Olkuszem
Pochwały: 7
Pojazd: Ford
GG: 23883780
Województwo: Małopolskie
Możliwe, albo butelka albo tej przy magnecie.

_________________
Nic na siłę, wszystko młotkiem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2015, o 14:08 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tylko pamiętaj jeszcze o sterowaniu odpowiednim momentem przeskoku iskry, czego raczej z świetlnych nie masz.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 17 sty 2015, o 17:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2013, o 22:24
Posty: 68
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, Jawa 356
GG: 0
Województwo: Śląskie
No wiem Już mam normalnie podpięte pod zapłonową. Teraz tylko kondensator padł a le to się ogarnie i będzie jeździć dalej xd


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net