Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 16:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 wrz 2010, o 20:24 

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 19:58
Posty: 4
Pojazd: Ogar 200 84r., Suzuki GS500E
GG: 0
Województwo: Opolskie
A co to oznacza pozycja T? Sorry, że pytam ale się z tym określeniem nie spotkałem, bo moim zdaniem jeśli rozrząd dobrze złożyłeś to regulujesz zawory w złym położeniu wału, i będzie tak jak piszesz, że raz będzie 0,10 a raz 0,70.

Z tego co czytam to nie masz pojęcia jak zawory się reguluje, to ci napisze po kolei suw po suwie, i moment kiedy się zawory reguluje.

Wpierw wykręć świecę i włóż w jej miejsce śrubokręt lub coś podobnego i kręć wałem korbowym do momentu aż tłok będzie w górnym martwym punkcie (czyli na samej górze), a zawory się przecinają ( czyli wydechowy się zamyka a ssący się otwiera). W tym momencie rozpoczyna się sów ssania i tłok idąc na dół wytwarza podciśnienie i zasysa mieszankę paliwowo powietrzną przez otwarty zawór ssący. Gdy tłok zacznie iść w górę rozpoczyna się sów sprężania i zawór ssący jest już zamknięty (oba zawory są zamknięte). I gdy tłok dojdzie do GMP ( górny martwy punkt) i zawory są dalej zamknięte w tym momencie ustawiasz zawory[b]. Później rozpoczyna się sów pracy (sprężona mieszanka zapala się od iskry na świecy)tłok idzie na dół do DNP ( dolny martwy punt), i wracając w górę otwiera się zawór wydechowy i wypycha spaliny z cylindra. I ten cały proces się powtarza.
[b]jeśli kręcąc wałem korbowym zawory otwierają się i zamykają w innych miejscach to źle masz ustawiony rozrząd


Mam nadzieję, że zrozumiałeś i , że w miarę prosto wytłumaczyłem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2010, o 14:39 

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 09:28
Posty: 5
Pojazd: Quad: 150cc
GG: 8865071
Województwo: Łódzkie
Pozycja T- Punkt zaznaczony na magnecie(magneto jest na wale).Na kraterze jest taki jakby listek.Magneto trzeba ustawić tak aby punkt T pokrywał się z "listkiem".Wtedy to tłok jest w GMP i zawory są zamknięte. Wtedy to trzeba regulować rozrząd i zawory. Pozdrawiam

8-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net