Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 23:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 13:22 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2007, o 14:18
Posty: 927
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 13
Pojazd: Ogaro-WSK, Kingway Euroboy 70ccm LC.
GG: 2914059
Województwo: Mazowieckie
Mozgi napisał(a):
Ja bym brał na 2 pierścienie

Ale tłok na wejścia 3 pierścieniowe może posiadać tylko założone 2 pierścienie
a jak są 3 to moc jest większa??

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po Polsku
28.09.2010r. godzina 22:28 - Ogar Sprzedany
Kingway Euroboy 70ccm LC.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 13:43 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
kaminiak napisał(a):
a jak są 3 to moc jest większa??

Jak sa 3 to komprecha większa, ale opór tez większy

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 14:01 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2007, o 14:18
Posty: 927
Lokalizacja: Milanówek
Pochwały: 13
Pojazd: Ogaro-WSK, Kingway Euroboy 70ccm LC.
GG: 2914059
Województwo: Mazowieckie
EOT <czytaj> <czytaj> <czytaj>
To warto kupować ten cylinder 55ccm??

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po Polsku
28.09.2010r. godzina 22:28 - Ogar Sprzedany
Kingway Euroboy 70ccm LC.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 14:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Jeżeli masz jakiś stary to taniej wyjdzie jak kupisz se tłok CX40 ( do cylindra 55 ) i dasz do szlifu, tylko jest jedno ale denko tłoka musisz obniżyć o 1 mm bo inaczej tłok będzie bił o głowice i nie przekręcisz wałem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 15:23 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
co ty rudy205 piszesz?? nie kapuje?? ;>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 15:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
A co ma że się tak spytam denko tłoka do bicia o głowice? :D

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 15:41 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
no właśnie OJS pytam o to samo :-(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2008, o 17:03 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
OJS napisał(a):
A co ma że się tak spytam denko tłoka do bicia o głowice?

ponieważ tłok od cylka 55 jest o 1 mm wyższy od nominalnego, a cylindry 55 są o te 1 mm wyższe od normalnych

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2008, o 19:36 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
niee rudy205, cylindry 55 z np. allegro są po szlifach z dopasowanym tłokiem a jak kupisz zestaw 55 z głowicą to ta głowica nie jest wcale inna od oryginalnej głowicy i nie trzeba nic piłować...

Może Ty tak miałeś bo miałeś splanowaną głowice??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2008, o 20:04 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2008, o 12:51
Posty: 310
Lokalizacja: Kosina / Podkarpacie
Pochwały: 1
Pojazd: Romet Ogar 200 ,Rover 416Si ,Simson SR50 ,Eagle250
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
spun_14 napisał(a):
Może Ty tak miałeś bo miałeś splanowaną głowice??

nie miałem splanowanej tylko ja nie miałem cylindra ze sklepu tylko zrobiłem se szlify, i jak założyłem tłok i cylinder to tłok wychodził o 1mm za dużo z cylindra ( sprawdzałem przed założeniem głowicy )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net