Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 08:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 17 cze 2012, o 20:10 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Spróbuj się jeszcze pobawić zapłonem, bo według mnie zazwyczaj powodem złego palenia, braku mocy.. itp. na 65% jest to zapłon, a na 35% gaźnik, w tym przypadku to pierwsze. Jak wcześniej poruszałem kwestię tego specyficznego ustawienia zapłonu, u mnie wyglądało to tak, że jak stał na podnóżkach wszystko było cacy i ładnie palił, wkręcał się jak simson, ale po wrzuceniu 1 trzymając sprzęgło, które lekko ciągnęło nie było szans żeby ruszyć normalnie, tylko trzeba było wycisnąć z niego max obroty a i tak nie miał wystarczająco dużo mocy.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 17 cze 2012, o 20:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
ja ztym zapłonem się bawilem 3 razy go ustawiałem ;-) więc to raczej nie to


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 17 cze 2012, o 20:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 07:59
Posty: 71
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Romet Ogar 200 - 60ccm
GG: 9837553
Województwo: Kuj.-pom.
To, że ustawiałeś zapłon trzy razy nic nie znaczy. Wystarczy przyspieszyć/opóźnić zapłon o 0.1mm i będzie miał moc. W Jawkach aparat zapłonowy i ogólnie zapłon jest bardzo czuły.

Powodem braku mocy może być niska kompresja, ja na twoim miejscu sprawdziłbym jaką posiada on kompresje (Takim miernikiem zmierzył). Twój kolega mógł spieprzyć szlif (z postów wynika, że owy był robiony) lub tłok do cylindra jest źle dopasowany, może być zbyt mały co do szerokości cylindra = brak mocy. Jeśli byś ściągnął cylinder i tłok z korbowodu sprawdziłbyś czy wszystko gra. Najpierw ściągasz pierścienie, kładziesz cylinder na jakimś stole czy coś i skieruj tłok (według strzałki na cylindrze) do kanałów wydechowych i wpuść go do cylindra. Pamiętaj, że musisz go wpuszczać od strony korbowodu (czyli tak jak chodzi tłok w cylindrze kiedy wszystko jest złożone). Zobacz czy szybko wpadnie czy będzie powoli sunął na dół. Pamiętaj nie zgubić zabezpieczeń i nie połamać pierścieni. Jeśli wszystko będzie okey to możesz zobaczyć czy nie ma jakiś rysek lub bruzd. Tyle

_________________
Polska Jazda = PJ


Ostatnio edytowano 17 cze 2012, o 20:37 przez baniak88, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 17 cze 2012, o 20:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Przyspiesz trochę zapłon i powiedz jak jest. Przyspiesza się kręcąc w lewo.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 25 cze 2012, o 16:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
poprubuję ustawić, może się uda

Dodano: 25 czerwca 2012, o 16:19

Otóż pojawił się kolejny problem co chwila zatykają się dysze, wyczyszcze przejade się kawałem ma moc, zgasze go po chwili jak znów chce znów jechac to w ogóle nie ma mocy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 25 cze 2012, o 16:26 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
BYŁO o dyszach! Szukaj!

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 25 cze 2012, o 21:09 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
baniak88 napisał(a):
To, że ustawiałeś zapłon trzy razy nic nie znaczy. Wystarczy przyspieszyć/opóźnić zapłon o 0.1mm i będzie miał moc. W Jawkach aparat zapłonowy i ogólnie zapłon jest bardzo czuły.

Powodem braku mocy może być niska kompresja, ja na twoim miejscu sprawdziłbym jaką posiada on kompresje (Takim miernikiem zmierzył). Twój kolega mógł spieprzyć szlif (z postów wynika, że owy był robiony) lub tłok do cylindra jest źle dopasowany, może być zbyt mały co do szerokości cylindra = brak mocy. Jeśli byś ściągnął cylinder i tłok z korbowodu sprawdziłbyś czy wszystko gra. Najpierw ściągasz pierścienie, kładziesz cylinder na jakimś stole czy coś i skieruj tłok (według strzałki na cylindrze) do kanałów wydechowych i wpuść go do cylindra. Pamiętaj, że musisz go wpuszczać od strony korbowodu (czyli tak jak chodzi tłok w cylindrze kiedy wszystko jest złożone). Zobacz czy szybko wpadnie czy będzie powoli sunął na dół. Pamiętaj nie zgubić zabezpieczeń i nie połamać pierścieni. Jeśli wszystko będzie okey to możesz zobaczyć czy nie ma jakiś rysek lub bruzd. Tyle


Powiedz po co robic takie patenty czy wolno czy szybko wyleci, niech nawet nie zdejmuje cylindra, tylko glowice i porusza palcem czy ma luz, ma luz to za mały tłok skoro jest po szlifie, nie ma luzu - jest ok, jak nie ma luzu to zdejmij cylek i nawet tloka nie zdejmuj i sprawdz czy jest luz na korbowodzie, proste.
I powiedz mi po jakiego ma on zdejmowac pierscienie? Założył temat w dziale "początkujący", to nie wierze ze przy zdejmowaniu/zakładaniu ich nie połamie..

I powiedz mi, co to byłby za gościu, który by cylinder machnął maszyną na konkretny wymiar i heja? Zawsze się kupuje najpierw tłok, i szlif robi właśnie pod niego. No chyba że ktoś chce miec na byle jak, żeby za kwartał znowu wymieniac..

Pozdro.

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 27 cze 2012, o 11:33 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2011, o 12:26
Posty: 138
Lokalizacja: Żory
Pojazd: Romet ogar 200, Kingway Chinaboy
GG: 22284986
Województwo: Śląskie
Dajcie link do tych dyszy szukałem i nic nie znalazłem na na ten temat ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 27 cze 2012, o 11:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwały: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Województwo: Kuj.-pom.
Czy ty naprawdę aż tak inteligentny jesteś? Skoro dysze się zapychają, to znaczy że masz brudny bak, bo z powietrza Ci aniołki nie wsypują syfu do dysz. Wystarczy ruszyć tą galaretką co masz w głowie i wyczyścić bak, albo założyć filtr paliwa (mam nadzieję, że wiesz do czego to służy? ).

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem!
PostNapisane: 27 cze 2012, o 11:47 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Wypłucz bak, kranik i jeszcze raz gaźnik. No i heja.
Ps. nie wyglądasz na zbyt inteligentnego skoro nie wiesz skąd się bierze brud zapychający je.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net