Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:06 
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:58
Posty: 1772
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Pochwały: 10
Pojazd: WSK 125
Romet 50 T-1
Romet Pony 301
Aprilia AF1

GG: 3733815
Województwo: Kuj.-pom.
Nie zrobisz samemu szlifu to trzeba robić maszynowo. Do szlifu się oddaje jak jest cylinder porysowany w środku. Np jak pęknie pierścień i zarysuje cylinder.

_________________
"Słabością każdej mądrej idei jest to, że starają się realizować ją głupcy"


Obrazek

Moje Aukcje Allegro
Moja Galeria Zdjęć


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:10 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 08:55
Posty: 17
Pojazd: honda sabre 750vs.1986
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
tzn.po czym poznam ze cylinder jest uszkodzony?i czy szlif musze zrobic tak czy tak?nie wazne czy jest dobry?
nie znam się na tym a jedyna opcja naprawy tego motoru to moje rece z wasza techniczna pomoca.lub serwis hondy ktory tu kosztowalby mnie 3krotnie wiecej niz sam motor :-o

Dodano: -- 23 kwietnia 2010, o 18:10 --

tak to wiem ze szlifu nie zrobie sam z tym nie ma problemu tutaj to koszt okolo 160 euro ale jak sprawdze czy mam go szlifowac? czy po otworzeniu on ma być gladziutki jak dupka niemowlaka ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:11 
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:58
Posty: 1772
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Pochwały: 10
Pojazd: WSK 125
Romet 50 T-1
Romet Pony 301
Aprilia AF1

GG: 3733815
Województwo: Kuj.-pom.
Jeżeli w środku będą rysy wtedy dajesz do szlifu.

_________________
"Słabością każdej mądrej idei jest to, że starają się realizować ją głupcy"


Obrazek

Moje Aukcje Allegro
Moja Galeria Zdjęć


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:19 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Na pewno nie żaden tłok ani pierścienie jak przeczytałem o tym szlifie to nie wiedziałem czy płakać czy śmiać się ludzie to nie jest komar, tu tłoki nie puchną to jest prawdziwy motocykl tu jakość jest o epokę dalej niż w przypadku rometów, a z tym puchnięciem pierścieni to tym bardziej się zmieszałem :| myślę że będzie to raczej wina gaźnika to znaczy ustawienia odpowiedniej dawki paliwa i mieszanki, a to będzie dość trudnym zadaniem bo musi palić na wszystkie 4 gary, bez odpowiednich umiejętności nawet nie ruszaj głowicy, bo założę się że większość osób nie wyregulowała by dobrze zaworów :mrgreen: poszukaj na innych forach na temat regulacji tego gaźnika, jak widać to jest forum motorowerowa a większość użytkowników nie ma więcej niż 15 lat, Mat3ys, nie kieruj się tymi samymi schematami co komar ;>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:25 
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:58
Posty: 1772
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Pochwały: 10
Pojazd: WSK 125
Romet 50 T-1
Romet Pony 301
Aprilia AF1

GG: 3733815
Województwo: Kuj.-pom.
Rok motocykla 1986 więc to nie przełom :D

Czy nazwa motocykla sugeruje jego pojemność :D ?

_________________
"Słabością każdej mądrej idei jest to, że starają się realizować ją głupcy"


Obrazek

Moje Aukcje Allegro
Moja Galeria Zdjęć


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:28 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 08:55
Posty: 17
Pojazd: honda sabre 750vs.1986
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
piankos powiem szczerze ze to samo slyszalem juz od pewnego mechanika więc dlatego po kilka razy pytalem się czy to na pewno nie gaznik lub kranik ..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:29 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Silnik w układzie V 4 Cylindrowy 4 Suwowy ponad 80KM 750cm3 coś jeszcze ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:32 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 08:55
Posty: 17
Pojazd: honda sabre 750vs.1986
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
http://www.google.com/search?hl=en&q=ho ... =&gs_rfai=
tu sa wszystkie dane i zdiecia

Dodano: -- 23 kwietnia 2010, o 18:32 --

tak mat3ys


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:33 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Kranik nie on ma za zadanie tylko kontrolować przepływ paliwa za to gaźniki kontrolują skład mieszanki i one są odpowiedzialne za prawidłową pracę silnika, sam nie ustawisz gaźników, a jeśli chodzi o ten brak mocy chodzi o to że gdy silnik się nagrzewa zmienia się jego charakterystyka pracy, przydało by się zrobić po prostu mały przegląd typu oleje, świece, płyny i regulacje :) można się wybrać do jakiegoś serwisu hondy lub jakiegokolwiek serwisu zajmującego się motocyklami


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 18:38 
Poziom

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 08:55
Posty: 17
Pojazd: honda sabre 750vs.1986
GG: 0
Województwo: Kuj.-pom.
co więc radzisz w tym przypadku piankos wiedzac ze sam musze sobie z tym poradzic tu nie ma mechanika kturemu moge zaufac

Dodano: -- 23 kwietnia 2010, o 18:36 --

więc to o czym mowisz swiece olej itd.mam juz za soba nawiasem mowiac wlasnie po tym serwisie zaczal miec te objawy.a serwis hondy tu za samo sprawdzenie skasuje mnie od 500euro w gore

Dodano: -- 23 kwietnia 2010, o 18:38 --

a jesli chodzi o kranik to przeczytalem tez gdzies na forum ze gdy jest zabrudzony (nie ma odpowiedniej przepustowosci)moga wystapic podobne objawy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net