Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lut 2013, o 20:23 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
radek2011 napisał(a):
Ja stawiam na zapłon , dokładniej przerywacz lub kondensator , kondensator zmieniałeś już po tym jak się zaczeło tak dziac ? Czy przed tym ?

Niekoniecznie kondensator xD Po prostu może być rozregulowany zapłon. A da radę przejechać więcej niż 100m na wolnych obrotach?

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 21:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Zależy czy wymieniał kondensator po tej awari czy przed nią , jeśli przed to w 95 % jego wina . Nie wiem czy wiecie ale one są do bani .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:00 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
radek2011 napisał(a):
Nie wiem czy wiecie ale one są do bani .


Ale Ty głupoty gadasz.
Kondensator się nie psuje co 100km. Fabryka taki zrobiła to taki jest dobry, i faktycznie jest.
Ja nie wiem co Wy wszyscy chcecie od tych kondensatorów.

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:02 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Kondensatory do rometów są ch.jowe :) U kuzyna non stop padały aż w końcu wkurzyłem się, wygrzebałem kondensator z malucha i od tej pory żadnych problemów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:03 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, o 18:43
Posty: 712
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 13
Pojazd: Komar 2352 '81
Ogar 205 '87
Chart 210 '89
Ogar 205

GG: 7695164
Województwo: Mazowieckie
I Ty też Magister...
Ludzie to wy chyba nie wiem skąd te kondki bierzecie.
Jak wsadzisz nowy porządny to bd latał bardzo długo!

_________________
Dobrze zrobione moto odwdzięcza się bezawaryjnością mechanikowi :)



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:09 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2012, o 21:14
Posty: 765
Lokalizacja: Mazury
Pochwały: 7
Pojazd: Blisko 20 motorów :)
GG: 24666093
Województwo: Warm.-maz.
Problem w tym że nie fuks , magister ma racje , u mnie w ciągu dnia padły dwa , prosto ze sklepu . To wiem co mówie .

Dodano: 14 lutego 2013, o 21:09

100 km to własnie jest dużo jak na nowy kondek :) .

_________________
Autoryzowany Dealer Romet :D

Romet Polo (76)
Komar 2351 (73)
Komar 2351 (73)
Ogar 200 (85)
Ogar 200
Ogar 205 (87)
Romet ogar 205 (91)
Romet Kadet
Romet T1
Jawa Mustang (74)
Wsk 125
Benzer Ontario (09)
Kinroad Chopper (09)
Mz Etz 150 (88)
Simson Sr 50
Simson S50
Simson s51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:22 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
mgr dobrze gada, obecnie te kondensatory chodź nowe to są gó*no warte, czasem uda się że pojeździsz na nim dłużej a czasem po zakupie nowego nie bedzie chodził. Mi najdłużej wytrzymał trochę ponad rok, drugi pół roku a później przeniosłem do skrzynki narzędziowej by się mniej grzał i już ponad rok tam siedzi i narazie chodzi chodź komarkiem dużo nie jeżdze a jedynie przepalam. Kondensatory z starych zapasów czy te od malucha spełniają swoje zadania bardzo dobrze o ile też nie są zużyte.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 lut 2013, o 22:30 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
fuks1996 napisał(a):
I Ty też Magister...
Ludzie to wy chyba nie wiem skąd te kondki bierzecie.
Jak wsadzisz nowy porządny to bd latał bardzo długo!

Samo to, że kondensator do rometa ma 0,15 uF, a od malucha 0,25 uF. Kupiłem 2 kondensatory i padały jeden po drugim. Maluchowski siedzi ponad rok.

Dodano: 14 lutego 2013, o 21:30

Hunted napisał(a):
Kondensatory z starych zapasów czy te od malucha spełniają swoje zadania bardzo dobrze o ile też nie są zużyte.

Czy ja wiem. Miałem silnik z malucha, który pozostał po wujkowym malaczu i wyjąłem z niego kondensator, więc był używany. A siedzi już ponad rok i nie ma zamiaru się spalić.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 lut 2013, o 10:26 
Poziom

Dołączył(a): 13 lut 2013, o 22:43
Posty: 18
Pojazd: komar
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Witam Panowie. w dniu wczorajszym jeszcze raz wymienilem kondensator na nowy ustawialem zaplon. zgodnie ze wskazówkami w innym poście czyściłem gaźnik jest lepiej ale to jeszcze nie to świece wypala raczej na czarno;/ uszczelniacz od sprzęgła dzisiaj wymienie i wleje nowy olej zobaczymy co pokaże :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 lut 2013, o 11:06 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Musi być gdzieś jeszcze coś nie tak bo nawet jak by lekko na czarno wypalało to nie ma możliwości że odpalasz chodzi dobrze a po przejechaniu nagle trafia go szlak, to jest na 95 % wina zapłonu.
Na Twoim miejscu wymieniłbym jeszcze świece, fajke i przewód wysokiego napięcia bo możliwe że gdzieś jest przebicie. Jeśli świeca daje iskrę żywo niebieską to jest ok z tym że sprawdź jeszcze czy na pracyjącym silniku nie iskrzy Ci na przerywaczu (platyny) jeśli iskrzy to 100% wina kondensatora być może dobrze nie masuje albo jakiś wadliwy jest. Przeczyść oczywiście delikatnie przerywacz bardzo drobnym papierem ściernym.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net