Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:18 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jeśli chciałbyś HS 1 to jedna cewka starczy, czyli ta 42W, ale jeśli chciałbyś H4 to podobno na jedną cewkę nie da się tyle nawinąć, żeby dawała 100% macy, ale to i tak jest nieporównywalnie lepiej niż np 6V.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:22 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Browc napisał(a):
Jeśli chciałbyś HS 1 to jedna cewka starczy, czyli ta 42W, ale jeśli chciałbyś H4 to podobno na jedną cewkę nie da się tyle nawinąć, żeby dawała 100% macy, ale to i tak jest nieporównywalnie lepiej niż np 6V.



No to teraz tak: drogo by mnie wyniosl reflektor pod HS1? Czy daloby rade przerobic jakos ten zwykly?

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:24 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Nie można stosować oryginalnego, bo po pierwsze nie dostosujesz go, po drugie prawdopodobnie źle by świeciła, a po trzecie nie masz homologacji na taki klosz wtedy. A i samo szło raczej będzie inaczej rozpraszać światło.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 22:36 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Nie nie. Światło będzie szło z cewki ;) Zaraz wyślę na pw ten poradnik.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 22:38 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
To ja bym też poprosił :)

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 22:40 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jedyny problem jest taki że chodzi w tym poradniku o żarówkę H4.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 22:47 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
No i o tym pisałem, problem to to, że ciągle trzeba jeździć na światłach, bo zagotuje aku, a i tak wolałbym H4 od HS, bo już niejeden z tego co się orientuje narzekał, że i tak słabe.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 22:49 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
no bywa, ale coś za coś.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 23:15 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
No moze i to jest dobre, ale jak ktos juz ma ladowanie na 12V, ja mam aku 6V, tak więc koszt tej przerobki znacznie by się zwiekszyl. Ja jesli juz przeobilbym same swiatla na 12V ;)

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 23:19 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tutaj właśnie jestem w takiej samej sytuacji jak ty, tyle, że mnie rozchodzi się o H4 i Po rozmowie na PW z Jurkiem wiem, że resztę można zostawić 6V i jeszcze zrobić regulator, żeby nie jeździć na światłach :)

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net