Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 gru 2012, o 00:44 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Witam.
Ostatnio zastanawialem się, czy by do swojego sima nie wsadzic z przodu zarowki HS1. I tak sobie mysle, co bym musial zmienic żeby taka zarowke tam wsadzic? (instalka 6V). Na pewno mocniejsza cewka, ale jak z reszta?

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 12:57 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 18:41
Posty: 57
Pojazd: Simson SR
GG: 0
Województwo: Śląskie
Potrzebujesz:

Cewkę pod HS1
Odpowiedni klosz
mocowanie żarówki
regulator od skutera (bo będzie palić żarówkę)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 20:50 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ja wolałbym już kupi Cleara i da H4, bo HS i tak nie daje tak dobrego światła. Klosz do H4 to w Wesemie koszt 30zł, później trzeba by przewinąć cewkę i właściwie to tyle, a jakość światła nieporównywalna.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 21:00 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Browc napisał(a):
Ja wolałbym już kupi Cleara i da H4, bo HS i tak nie daje tak dobrego światła. Klosz do H4 to w Wesemie koszt 30zł, później trzeba by przewinąć cewkę i właściwie to tyle, a jakość światła nieporównywalna.


Cewke koniecznie musze przewijac czy moge kupic gotowa? Na stazecie widzialem cewke 42W 12V pod zarowke HS1 wlasnie..

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 22:27 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jedna cewka nie wystarczy.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 22:39 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Na konkurencyjnym forum masz poradnik jak to wykonać ;) Ale niestety, do tego musisz posiadać instalację 12V bo nie ma Halogenów na 6. Przynajmniej tak mi się wydaję że nie ma, mogę się mylić.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 gru 2012, o 22:52 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 11:54
Posty: 389
Lokalizacja: Winda, NKE
Pojazd: Ryś MR1,Komar 2361,Polo 760 i wiecej
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
ale pod instalke v6 mzoę załozyć 12v, nic nie przeszkadza, ja w koamrze mam żółtą R2 :)

_________________
Dawniej Kumarzysta od dziś Marek.K :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:08 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
DanielGP napisał(a):
Na konkurencyjnym forum masz poradnik jak to wykonać ;) Ale niestety, do tego musisz posiadać instalację 12V bo nie ma Halogenów na 6. Przynajmniej tak mi się wydaję że nie ma, mogę się mylić.



Zarzuc linkiem na PW jesli mozesz ;)

Dodano: 15 grudnia 2012, o 20:08

Jurek napisał(a):
Jedna cewka nie wystarczy.



Dlaczego jedna cewka nie starczy? Przeciez w simku jedna cewka idzie na swiatla (2 zarowki przednia i tylna), druga na aku a trzecia na zaplon.

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:09 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Danielowi chyba chodzi o przerobieniu instalacji, żeby wszystko szło z akumulatora i wtedy nie musisz przewijać cewek, tylko pakujesz 2 42W zamiast świetlnej i ładowania, a potem robisz ładowanie od nowa, puszczasz światło z aku. Teoretycznie z tego co pamiętam, to trzeba jeździć na światłach, żeby nie zagotować aku wysokim ładowaniem.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:11 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Dobra, u mnie i tak jest zje*any uklad prostowniczy, mi zalezy tylko na samym oswietleniu, ladowaniem się zajme kiedy indziej ;)

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net