Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 13:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 maja 2010, o 20:48 
Poziom

Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 13:02
Posty: 13
Pojazd: Motorynka
GG: 0
Województwo: Podlaskie
A więc tak Robie remont silnika Romet Dezamet nie wiem jak ta nazwa nazywa się wachowo ale 2 biegowy no i nie wiem co lepiej kupic czy to http://moto.allegro.pl/item1024112723_n ... uning.html czy to http://moto.allegro.pl/item995697506_ro ... szlif.html sam tłok :/ wiem że cylinder i tłok jest droższy ale mam pieniądze nazbierane:p

_________________
Remont silnika


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 20:56 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 21:06
Posty: 406
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200, Ogar 900 140cc
GG: 11850229
Województwo: Mazowieckie
Radziłbym Ci zrobić szlif.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... _900/51684


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 20:59 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Jeśli gwinty dobre to szlif, a oznaczenie silnika to 023 :)

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:00 
Poziom

Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 13:02
Posty: 13
Pojazd: Motorynka
GG: 0
Województwo: Podlaskie
Wiesz jak mam tą motorynke od 7 dni no i narazie nie kapuje słowa szlif ale czego?

_________________
Remont silnika


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:02 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Lolek22, cylindra, czyli zregenerowanie jego, oddaje się go do specialnego zakładu, szlifują Ci tuleję w cylindrze kupujesz do tego tłok i pierścienie i jeździsz :) . Ale masz dobre gwinty na wydechu i krućcu ssącym ( tam gdzie się gaźnik przykręca ) :) ?

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:41 
Poziom

Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 13:02
Posty: 13
Pojazd: Motorynka
GG: 0
Województwo: Podlaskie
mam A po co ten szlif jak lepiej kupie nowy cylinder

_________________
Remont silnika


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:45 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 21:06
Posty: 406
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200, Ogar 900 140cc
GG: 11850229
Województwo: Mazowieckie
Szlif to zwiększanie pojemności, szlif się robi gdy cylinder ma rysy, gdy cylinder jest po 3 szlifie kupujesz tłok po 3 szlifie.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... _900/51684


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2009, o 13:27
Posty: 94
Pojazd: Romet Komar, Romet Ogar 200
GG: 277998
Województwo: Śląskie
Jeśli nie wiesz jaki tłok dokupić to idź z cylindrem po szlifie do sklepu i koleś Ci dobierze tłok i pierścienie.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:54 
Lolek22 napisał(a):
mam A po co ten szlif jak lepiej kupie nowy cylinder

Bo te nowe są kiepskiej jakości zwłaszcza te pseudo 60. Jak na ten silnik to lepiej zrobić szlif cylindra i będzie ok


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Remont:p
PostNapisane: 9 maja 2010, o 21:57 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2009, o 18:57
Posty: 111
Lokalizacja: Wieruszów
Pochwały: 2
Pojazd: ogar 200 '84
GG: 10303060
Województwo: Łódzkie
Tłok+cylinder+pierścienie+sworzeń+uszczelka pod głowicę to koszt ok. 80-90 zł szlif to koszt ok. (zależy gdzie podaje ceny u siebie) 20 zł szlif + tłok, pierścienie na 1 szlif i sworzeń to koszt ok. 25 zł więc masz jakieś 45 zł pi razy oko a te pseudo 60cmm to ja już na takich jeździłem i ich jakość= zrób szlif ;p

_________________
Remont silnika:

Docieranie:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net