Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 06:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 sty 2012, o 20:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Grzebiąc w koszu z manelami znalazłem : Kosz sprzęgłowy bez luzów( tylko jeden bolec leciutko , minimalnie się gibie na boki), 2 tryby zdawcze w dobrym stanie , karter od sprzęgła(w moim jest walnięty uchwyt od linki), tłoczek. Wszystko trochę brudne więc się moczy w benzynie :)

Dodano: 22 grudnia 2011, o 16:40

Siemano :-) Dziś rozbierając silnik wyciągnąłem ... tarcze sprzęgła i łańcuszek , magneto, i potrzebuje tylko wykręcić parę śrubek od silnika oraz kosz sprzęgła ale to już jutro oraz potrzebuje ściągnąć zębatkę wału ale to muszę załatwić ściągacz. I tu zaczyna się mój problem ... Luzując śrubę od kopniaka lekko poklepałem kopniaka aby wyszedł ale to na marne ani trochę nie tknął ale za to wychodził lekko pręcik od kopniaka z silnika , czy mogłem coś tym uszkodzić?? Wiem że półksiężyc był kaput. Proszę o szybką pomoc ;) Z góry dzięki

Dodano: 11 stycznia 2012, o 19:32

Dobra od początku przyszłego tygodnia startuje z kompletowaniem części potrzebnych do remontu silnika

Zamówiłem już u kumpla Łożyska(Oczywiście firma FAG z luzem C3) oraz uszczelniacze. Koszt 70zł

Od przyszłego tygodnia będzie kaska na wał tłok zębatki , i inne klamoty.



Ps. Posiada ktoś na sprzedaż Czeski wał ?? Bez potrzeby regeneracji.


Z góry dzięki za pomoc;P Z fartem!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 sty 2012, o 22:34 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Melo napisał(a):
I tu zaczyna się mój problem ... Luzując śrubę od kopniaka lekko poklepałem kopniaka aby wyszedł ale to na marne ani trochę nie tknął ale za to wychodził lekko pręcik od kopniaka z silnika , czy mogłem coś tym uszkodzić?? Wiem że półksiężyc był kaput.

Chodzi ci o klin kopniaka?
Bo jak tak to walnij młotkiem go od strony gwintu i potem wybij jakimś pręcikiem. Chyba że nie chcesz go zniszczyć to wtedy przez kawałek drewna uderzaj.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, o 18:41 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Siema;) Po trochę długim czasie zacząłem kompletować części , na dzień dzisiejszy mam już parę :)
Tłok - 19.00 ,- Komplet ( Tłok , pierścienie , zabezpieczenia , sworzeń) Nowe
Półksiężyc - 23.00 ,- Nowe
Wał używany czeski od użytkownika Młody93 Wielkie dzięki !!! 56.00 ,- z przesyłką
Sprężyna startera - 4.50 ,- Nowe.
Łożyska i simeringi na cały silnik - Wszystko - 70.00 ,- Nowe. Łożyska Firma FAG z luzami C3.
Popychacz sprzęgła - 3.50 ,- Nowe.
Zębatka zdawcza Z11 - 10.00 ,- Nowe.
Nakrętka zębatki zdawczej oraz podkładka - 4.50 ,- Nowe.


Łącznie: 190.50 ,-

Jeszcze muszę dokupić szpilki Cylindra , uszczelki , silikon , i parę innych dupereli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 sty 2012, o 18:44 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Kup sobie materiał o nazwie gambit. Wybij z niego uszczelki. Nie potrzeba wtedy silikonu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, o 14:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Ok. Postaram się ;) W sobotę pójdę do gościa i mi złoży silnik ;P

Dodano: 29 kwietnia 2012, o 14:40

Siema Chłopaki :D Nie było mnie tu dość długo. :evil: Ale nie miałem za bardzo czasu bo grzebałem non stop na warsztacie przy autach i nie miałem nawet za bardzo czasu na swoje sprawy. Dziś w końcu rozpołowiłem Silnik od mojego ogarka który juz dość stoi i denerwuje mnie to i zrobiło mi się go szkoda :P . Więc trzeba mu zrobić serduszko xD :) I tu ode mnie prośba czy ma ktoś jakiś dokładny schemat jak złożyć silniczek?? Z góry dziękuję i pozdrawiam!!! 8-) 8-)

Dodano: 29 kwietnia 2012, o 14:42

Miałem dać gościowi silnik do złożenia ale postanowiłem że lepiej jak postoi troszkę dłużej i złożę go sam ;) Przynajmniej będę wiedział jak za to się zabrać kolejnym razem ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, o 14:48 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jakbyś miał jakieś problemy ze złożeniem silnika to mogę ci podrzucić na PW link do dobrego poradnika ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, o 20:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Dziś nie mogłem się powstrzymać i rozpołowiłem silnik, wybiłem łożyska, simeringi następnie wbiłem z kumplem łożyska założyłem simeringi i skłądając skrzynie zobaczyłem że jedna zębatka nie ma 2 ząbków ale jutro rozkręcę 2 silnik który mam na części i złożę silniczek ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 kwi 2012, o 20:27 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
A jednak niedzielna praca w gówno się obraca :D Na co składasz silnik (uszczelniacz)?

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, o 11:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Aleksander Nie tyle że niedzielna praca... Tylko pamiętam przed planem na remont jak odpalałem z kopa to przeskakiwały ząbki na zębatce :-P

Dodano: 1 maja 2012, o 11:48

Siema. Złożyłem silnik ale zostało mi jeszcze sprzęgło i zapłon. Mam jedno pytanie jeśli złożyłem silnik na samym silikonie zda to egzamin??
Ps. Silikon to K2 do 350 Stopni.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 maja 2012, o 11:55 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Sylikon nie jest za dobry ale też bd trzymał. Lepiej było założyć uszczelki z Gambitu i mieć spokój.

Dodano: 1 maja 2012, o 10:55

Sylikon nie jest za dobry ale też bd trzymał. Lepiej było założyć uszczelki z Gambitu i mieć spokój.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net