Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 19 kwi 2024, o 10:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Więc tak... W innym temacie poruszyłem mój problem z tuleją korbowodu...
Ale jednak nie tylko muszę wymienić tuleję ale również: tłok, pierścienie i tuleję. A więc postanowiłem że poczekam do stycznia bo wtedy dostanę pieniążki i mam zamiar zrobić remont kapitalny gdyż jestem taki że chcę wiedzieć na czym stoję :)

Chciałbym tu zgromadzić od was odpowiedzi pomocnicze oraz opinie na temat remontu.

Oto moje pierwsze pytania:

Co sądzicie o tym zestawie : http://allegro.pl/jawka-jawa-50-ogar-wa ... 69555.html

Mogli byście mi napisać lub wysłać linki z czego składa się cała skrzynia.

Znam się trochę na silniku Jawy ale są też rzeczy na temat których jestem "ZIELONY"
Liczę na waszą pomoc !!! Pozdrawiam Melo!!!

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 29 kwi 2012, o 14:45 przez Melo, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:32 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2011, o 18:04
Posty: 446
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
Gaz 67b

GG: 0
Województwo: Pomorskie
Chiński cylinder i głowica. Chiński tłok. Chińskie łożyska. Nie opłaca się.

_________________
Skończył się czas pobłażania.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:33 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Mógłbyś mi wysłać jakieś linki z częściami potrzebnymi do remontu??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:36 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Nie kupuj tych części. Łożyska kup w sklepie z częściami do maszyn rolniczych. Na wał SKF z luzem C3, do skrzyni PPL.
Koszt samych łożysk, simeringów i uszczelek to 100 zł.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2011, o 18:04
Posty: 446
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
Gaz 67b

GG: 0
Województwo: Pomorskie
Fagi też są dobre.

_________________
Skończył się czas pobłażania.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 00:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kambodza
Pojazd: URSUS
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
mgr130 Mam u siebie w mieście sklep z częściami motorowerowymi ale tu moje pytanie : Co potrzebnie jest mi do remontu całkowitego . Z góry dzięki!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:41 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
To zależy co chcesz wymienić.
Jeśli robisz kapitale to polecam wymienić łożyska, simeringi i oczywiście uszczelki. Jeśli kopniak się blokuje, łapie niżej to półksiężyc dochodzi. Jeśli wał nie ma luzów to możesz go zostawić. Co tam jeszcze ... aa .. jeśli biegi ci wyskakują to albo regeneracja albo kupno nowego zmieniacza biegów ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:41 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Jak coś to kupuj tłoki, cylindry wały, z epoki. Wytrzymają dłużej niż te chińskie..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:47 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tylko że np. wał z epoki ciężko dostać i tłoki, cylindrów jest od zaje%bania :D Jeśli dobrze przeczytałem to on tylko chce wymienić tłok i pierścienie. Weź zmierz suwmiarką średnicę cylindra, podaj nam ją, a ja ci podam link do aukcji na all gdzie można dorwać tłok czecha ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:48 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 13:07
Posty: 1153
Lokalizacja: Chełm
Pochwały: 6
Pojazd: Rieju Smx 77ccm Racing...
GG: 25058745
Województwo: Lubelskie
Cylinder możesz kupić Almotu jest całkiem niezły. Wał najlepiej czeski po regeneracji bo o tym polskim szajszie to szkoda gadać (mi rozleciał się taki wał po 300km). Łożyska na wał najlepiej SKF/FAG, do skrzyni mogą być gorsze (byle nie chińskie :D ) Simeringi to wiadomo jakieś tam weź lepsze trochę (najlepsze są Corteco ale niestety też najdroższe). Uszczelkę zrób sam bo te papierowe ze sklepu to szkoda gadać wystarczy że masz karter lekko śrubokrętem podważony i już się leje jak z hydrantu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net