Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lip 2013, o 00:56 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2010, o 14:09
Posty: 115
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
GG: 48135635
Województwo: Podkarpackie
Może zdjęcia, czy film nie oddają tak rzeczywistości, ale lakier jest w naprawdę złym stanie, wszystko trzeba wypiaskować i pomalować na nowo...

_________________
http://www.youtube.com/channel/UCezmPl0OV58pXZPck4HF2uA Zapraszam na YT ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 lip 2013, o 19:35 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Twój komar rob z nim co chcesz, koledzy tylko uświadomili Cię że w oryginalnym lakierze jest 3 razy więcej warty niż pomalowany.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sie 2013, o 22:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2010, o 14:09
Posty: 115
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
GG: 48135635
Województwo: Podkarpackie
Wartość wartością, sprzedawać go nie zamierzam :)

Dodano: 1 sierpnia 2013, o 22:25

Remont komarka powoli dobiega końca, więc pokażę Wam, jak to na razie wygląda i opiszę co do tej pory zrobiliśmy.
Niżej są zdjęcia ukazujące aktualny stan motoroweru, gdy skończymy go odrestaurowywać, dodam na YT pełny przekrój wykonanych prac, łącznie z porównaniem wyglądu komara przed i po reanimacji.









Prace, które zostały wykonane:
-Dokładne wyczyszczenie wszystkich części silnika
-Wymiana simmeringów
-Wymiana tłoka i pierścnieni
-Wyczyszczenie gaźnika i filtra powietrza
-Wyczyszczenie baku piaskiem i wyparzenie filterka paliwa
-Wymienienie przewodu paliwowego
-Wymiana świecy, fajki i przewodu świecy
-Wyczyszczenie cylindra
-Przeczyszczenie cewek zapłonowych (z powodu początkowego braku iskry przy próbie odpalenia)
-Odrdzewienie i wypolerowanie obręczy kół (i to chyba wyszło nam najlepiej, bo efekty wg mnie są niesamowite)
-Wymienienie obu dętek i przedniej opony (pewnie zostanę teraz nieźle zgnojony, ale oryginalna guma była w naprawdę złym stanie i niestety na codzienną jazdę lepiej było założyć jakiegoś chińczyka)
-Wyczyszczenie siodełka i narzędziówki.
-Wyczyszczenie klosza tylnej lampy
-Wyczyszczenie bębnów obydwu hamulców
-Wyczyszczenie i nasmarowanie przedniej osi
I to chyba byłoby na tyle. Jutro weźmiemy się za wyczyszczenie przodu motoroweru, wyeliminowanie luzów w główce ramy oraz skrócenie linki przedniego hamulca.

_________________
http://www.youtube.com/channel/UCezmPl0OV58pXZPck4HF2uA Zapraszam na YT ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sie 2013, o 22:32 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Za wymianę opon nie zostaniesz zgnojony, tu chodzi o bezpieczeństwo. Jeśli motorower miałby stać w muzeum lepsza byłaby oryginala guma ale Ty bedziesz pewnie po remoncie nim czasem jeździł więc nowe gumy obowiązkowo, a starą możesz sobie zostawić w razie gdbyby komar miał być eksponatem.

Widzę że prace trwają a komarek coraz lepiej wygląda :) Lakier spróbuj wypolerować pastą np. tempo lekkościerną a na pewno nabierze blasku :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sie 2013, o 22:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2010, o 14:09
Posty: 115
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
GG: 48135635
Województwo: Podkarpackie
Stara zostanie, nie mam zamiaru jej wyrzucać. Nawet w przypadku wypadu na jakiś zlot można ją założyć :)

Spróbujemy coś jeszcze wyciągnąć z tego lakieru, bo jeżeli zdecydowałbym się na malowanie, to na pewno już nie w tym roku. W następnym tygodniu przykręcimy silnik do ramy i będziemy próbować odjechać 8-)

_________________
http://www.youtube.com/channel/UCezmPl0OV58pXZPck4HF2uA Zapraszam na YT ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 sie 2013, o 22:43 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Poleruj lakier bo z kołami poszło Ci gładko :) Praca przy takim komarku to czysta przyjemność więc bierz się za lakier a tak jak już wcześniej gadaliśmy ubytki lakieru się uzupełni i będzie to naprawdę jeden z bardzo dobrze zachowanych MR 232.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2013, o 21:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2010, o 14:09
Posty: 115
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
GG: 48135635
Województwo: Podkarpackie
Pierwsza jazda zaliczona. Koszmarek jak widać bardzo chce jeździć. Już naprawdę niedużo roboty zostało do właściwego stanu technicznego. Na filmie prowadzi właściciel tej maszynki: by-kolorowy8500-cyperpony1-t15002.html :)

_________________
http://www.youtube.com/channel/UCezmPl0OV58pXZPck4HF2uA Zapraszam na YT ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2013, o 21:47 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 20:22
Posty: 1390
Lokalizacja: Jasło [RJS]
Pochwały: 28
Pojazd: Honda Civic EG3 D13B7+
MZ ETZ 150
Komar 2350

GG: 0
Województwo: Podkarpackie
No ładnie poszedł :-)
Może mi się wydaje ale trochę coś szumi, pierścienie czy jakieś łożysko.
Uszczelniacze wymieniałeś? Bo troszkę dymił na niebiesko tak jakby olej brał z skrzyni,
a jak wyciągnie cały olej to głośniej chodzi i sprzęgło się szybciej zużywa.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2013, o 22:07 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 11:54
Posty: 389
Lokalizacja: Winda, NKE
Pojazd: Ryś MR1,Komar 2361,Polo 760 i wiecej
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
jest git, też mam gdzieś w podobnym stanie komara, tylko błotników mu brakuje i kół aby wyglądał jak Twój ;) który rok ?

_________________
Dawniej Kumarzysta od dziś Marek.K :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2013, o 22:23 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2010, o 14:09
Posty: 115
Lokalizacja: Jasło
Pochwały: 1
Pojazd: Komar MR 232
GG: 48135635
Województwo: Podkarpackie
Dymił normalnie, tylko był wieczór i widocznie telefon pokolorował dym na niebiesko :) Szumy mogą dobiegać z magneta, bo pokrywa nie jest zakręcona. Poza tym podskakiwały takie elementy jak np. manetka przedniego hamulca, który nie był założony, bo musimy w nim jeszcze skrócić linkę. Poza tym ta jazda była bez biegów, mieliśmy tylko dwójkę (również problemy z linką), ale jeszcze jeden dzień roboty i wszystko będzie w porządku. Myślę, że po remontach będzie w stanie zrobić kolejne 10600 kilometrów :)
Marek.K To składaj go. Powiem Ci, że taka maszynka w dobrym stanie potrafi nacieszyć oko, a i przyjemność z jazdy jest nie do opisania. 1964 rok, jeszcze produkcji ZZR :)

_________________
http://www.youtube.com/channel/UCezmPl0OV58pXZPck4HF2uA Zapraszam na YT ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net