Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 08:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 sty 2014, o 23:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
ja proponuje ci zostawic ogarka w stanie oryginalnym i wymienic tylko zuzyte czesci, wyregulowac wszystko cacy, odremontowac silnik i zrobic lekkie podciącnięcia w silniku, żeby zwiekszyc moc
tez bedziesz zadowolony
a tuningi z ogara200 - zawsze i kazde bedą wiochą
Ogarek ktorego podales na fotce, ten pomaranczowy, mial cylinder 60'tke na portingu, gosciu chcial 130zl za ten cylek razem z tlokiem bodajze z przebiegiem okolo 100km sam cylek, a tlok 10 bo zmienial
bylem tym zainteresowany, a ogolnie przerobka jest nie oplacalna, sam bak wyszedl by cie ponad 100zl , baki z MZ'tki tanie nie są
patrz na oponki - sztuka 300zl, felgi jak wygladaja, calosc kosztowala by nie mniej jak 1000zl z malowaniem itp. a naprawde szkoda zmarnowac na to stary, zawsze dobry sprzęt.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sty 2014, o 23:55 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
Na tuningi najlepszy Simson, bo jest dużo części tuningowych. :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 08:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
ta, tymbardziej ze juz jest gosciu, ktory zaczel produkcje nawet czesci do ramy od wachaczy po tulejki do ramy, silniki tez niezle robi, teraz robi projekt 130cc i najlepsze ze to Polak, o jak zaszumialo na innych forach ;D

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 12:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 17:00
Posty: 10
Pojazd: Predom-Romet ogar 205
GG: 0
Województwo: Lubuskie
Najlepsze są ogary w oryginale tuning tylko niszczy silnik i spawy ramy.
Moim zdaniem tak samo jak kolega Tomek wcześniej zostaw go w oryginale tylko wymień zniszczone już części
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 12:25 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Ale nikt nie wspomni że ostatnio fuszerke odwala,i dziwne rzeczy od niego wychodzą

Spawy,silniki?no ludzie to jest tuning ale jak ma od tego małego silniczka rama pęknąć

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 16:08 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
nie chodzi o to że rama od razu pęknie gdzieś czy coś, rama owszem może pęknąć, ale w główce ramy od jazdy na jednym kole, albo jak ktoś ma luzy na lagach, to pęknie, podobnie w przypadku wahacza, nigdzie indziej nie pęknie raczej. Co do żywotności silnika przy przeróbkach, tą przeróbki, które nie dość że dodają mocy to usprawniają silnik, jest nawet pewien myk, który powoduje że planowanie głowicy nie zmniejszy aż tak dużo żywotności silnika, tylko trochę, czyli mniej :) jednak takie rzeczy lepiej robić przy wymianie wału i łożysk, wszystko musi być sztywne, nie tylko w silniku.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 17:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 12:51
Posty: 46
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Romet jest po kapitalnym Remoncie, nie mam nawet juz co przy nim robić bo wszystko zostało wymienione i mam jeszcze cylinder 60c, mogę go w każdej chwili założyć :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 18:21 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tomek napisał(a):
ta, tymbardziej ze juz jest gosciu, ktory zaczel produkcje nawet czesci do ramy od wachaczy po tulejki do ramy, silniki tez niezle robi, teraz robi projekt 130cc i najlepsze ze to Polak, o jak zaszumialo na innych forach ;D

Człowieku jeśli mówisz o Chylo0.7 to pozdrawiam cię nieźle jeśli twierdzisz że jest taki pro elo, kto trochę siedzi w simach wie, że super roboty nie robi a kase trzepie niezłą, tak samo toczenie tulejek ramy to raptem 15 minut roboty i koszt materiału (poliamid) wyjdzie koło 5zł a potem nagle cena rośnie 5 razy tyle, tak samo było z wypełniaczami do wałów, trzem osobom wypadły narobiły rabanu w silniku bo wielce majster nie przemyślał, żeby z jednej strony zastosować lekki stożek by nie wypadły, o przypadku wysłania wału z uszkodzonym fabrycznie gwintem nie wspominam. Ogólnie jak ktoś siedzi w Simach itd wie co to za typ, są osoby o lepszej opinii, a zajaranie się pół świata jego ''projektami'' mogę tylko określić mianem - Reklama dźwigną handlu. Nic przełomowego narazie nie wymyślił. Wahacze? proszę... robi je co najmniej 3-4 osoby na innym forum o simach...


Do autora: Jeśli masz ogara po remoncie kapitalnym i wszystko jest w dobrym stanie nie ma sensu zbytnio coś modzić, bo wyrzucisz kasę w błoto, ponieważ wymontujesz nowe części w dobrym stanie po to by kupić drugie w stanie dokońca niewiadomym i od nowa je malować itd - wg mnie nieopłacalne.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Ostatnio edytowano 8 sty 2014, o 20:53 przez Dawid_987, łącznie edytowano 1 raz
I gwintowana tuleja w cylindrze xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 19:05 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Browc napisał(a):
Tomek napisał(a):
ta, tymbardziej ze juz jest gosciu, ktory zaczel produkcje nawet czesci do ramy od wachaczy po tulejki do ramy, silniki tez niezle robi, teraz robi projekt 130cc i najlepsze ze to Polak, o jak zaszumialo na innych forach ;D

Człowieku jeśli mówisz o Chylo0.7 to pozdrawiam cię nieźle jeśli twierdzisz że jest taki pro elo, kto trochę siedzi w simach wie, że super roboty nie robi a kase trzepie niezłą, tak samo toczenie tulejek ramy to raptem 15 minut roboty i koszt materiału (poliamid) wyjdzie koło 5zł a potem nagle cena rośnie 5 razy tyle, tak samo było z wypełniaczami do wałów, trzem osobom wypadły narobiły rabanu w silniku bo wielce majster nie przemyślał, żeby z jednej strony zastosować lekki stożek by nie wypadły, o przypadku wysłania wału z uszkodzonym fabrycznie gwintem nie wspominam. Ogólnie jak ktoś siedzi w Simach itd wie co to za typ, są osoby o lepszej opinii, a zajaranie się pół świata jego ''projektami'' mogę tylko określić mianem - Reklama dźwigną handlu. Nic przełomowego narazie nie wymyślił. Wahacze? proszę... robi je co najmniej 3-4 osoby na innym forum o simach...


Do autora: Jeśli masz ogara po remoncie kapitalnym i wszystko jest w dobrym stanie nie ma sensu zbytnio coś modzić, bo wyrzucisz kasę w błoto, ponieważ wymontujesz nowe części w dobrym stanie po to by kupić drugie w stanie dokońca niewiadomym i od nowa je malować itd - wg mnie nieopłacalne.

Uzupełnię powyższą informację tym, że za tulejki poliamidowe w liczbie sztuk 4 na wahacz i łoża silnika James policzył mi 35 zł, nie wiem jak to jest w przypadku Chyla, ale kasę trzepią niezłą. Śmiem pokusić się o stwierdzenie że cena urośnie nawet 8-krotnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:30 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
Browc o tym tez slyszalem xD ale bywa ;p

co do 60cc - nie zakladaj, szajs.. szybko się sypnie bez wzgledu czy to bedzie czeskie czy polskie. Cienka scianka itp

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net