Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 12:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:37 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Tomek napisał(a):
Browc o tym tez slyszalem xD ale bywa ;p

co do 60cc - nie zakladaj, szajs.. szybko się sypnie bez wzgledu czy to bedzie czeskie czy polskie. Cienka scianka itp

Kto ci takich pierdół naopowiadał ? Ja już śmiagam na zestawie z CX ( Cross Impex) dopre 2 k kilometrów i się nic nie dzieje.

Edit:
Tomek napisał(a):
nie chodzi o to że rama od razu pęknie gdzieś czy coś, rama owszem może pęknąć, ale w główce ramy od jazdy na jednym kole, albo jak ktoś ma luzy na lagach, to pęknie, podobnie w przypadku wahacza, nigdzie indziej nie pęknie raczej. Co do żywotności silnika przy przeróbkach, tą przeróbki, które nie dość że dodają mocy to usprawniają silnik, jest nawet pewien myk, który powoduje że planowanie głowicy nie zmniejszy aż tak dużo żywotności silnika, tylko trochę, czyli mniej :) jednak takie rzeczy lepiej robić przy wymianie wału i łożysk, wszystko musi być sztywne, nie tylko w silniku.

Zawsze można zmienić lagi i ci główka ramy nie pęknie. Wiadome że jak masz twarde lagi to wtedy tak. Ale jak masz miękkie to nie ma prawa. U mnie sobie zrobiłem z przodu amorki te oryginalne zmieniłem sprężyny itd i fajnie chodzą prawie jak w simsonie.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:40 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Właśnie raczej jak są miękkie to pęknie główka... ale Twoja "główka" nie jest na tyle wypełniona, żeby pomyśleć dlaczego.

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:43 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Kapitan napisał(a):
Tomek napisał(a):
Browc o tym tez slyszalem xD ale bywa ;p

co do 60cc - nie zakladaj, szajs.. szybko się sypnie bez wzgledu czy to bedzie czeskie czy polskie. Cienka scianka itp

Kto ci takich pierdół naopowiadał ? Ja już śmiagam na zestawie z CX ( Cross Impex) dopre 2 k kilometrów i się nic nie dzieje.

Edit:
Tomek napisał(a):
nie chodzi o to że rama od razu pęknie gdzieś czy coś, rama owszem może pęknąć, ale w główce ramy od jazdy na jednym kole, albo jak ktoś ma luzy na lagach, to pęknie, podobnie w przypadku wahacza, nigdzie indziej nie pęknie raczej. Co do żywotności silnika przy przeróbkach, tą przeróbki, które nie dość że dodają mocy to usprawniają silnik, jest nawet pewien myk, który powoduje że planowanie głowicy nie zmniejszy aż tak dużo żywotności silnika, tylko trochę, czyli mniej :) jednak takie rzeczy lepiej robić przy wymianie wału i łożysk, wszystko musi być sztywne, nie tylko w silniku.

Zawsze można zmienić lagi i ci główka ramy nie pęknie. Wiadome że jak masz twarde lagi to wtedy tak. Ale jak masz miękkie to nie ma prawa. U mnie sobie zrobiłem z przodu amorki te oryginalne zmieniłem sprężyny itd i fajnie chodzą prawie jak w simsonie.

Większych głupot nie słyszałem <lol>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:46 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Ty jesteś jeszcze gorzej pier*olnięty niż myślałem. Jak masz amortyzowany przód to nie ma prawa bo przód ci pracuje i nie może pęknąć jak masz twardy przód i po dołach niewiadomo jakich jeździsz i na kole to wtedy ci pęknie to. To dla czego w ścigaczach jak jeżdżą na kole to im jakoś główki nie pękają ? Bo mają przód amortyzowany :D . A dla czego mają amortyzowany ? Bo jak by nie mieli amortyzowanego to by już dawno felga była do wy*ebania. Więc Corei pomyśl zanim napiszesz a ta twoja " główka " ma mniej inteligentu od mojej xD <lol>. Wiem zaraz coś na mnie przy hejtujesz bo to tylko potrafisz więc czekam <lol>.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sty 2014, o 23:49 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Nie żeby coś ale sposobność do pękania przy główce zależy od konstrukcji i sposobu użytkowania, a nie od tego że ma amortyzatory.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sty 2014, o 00:00 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jak przód może być amortyzowany? CO to wg ciebie znaczy? Pewny jesteś że nie pęka główka? Skuterom w stuncie często pęka główka, a przód ma tłumienie olejowe.
Ty nawet odrobiny mózgu nie masz pod kopułą.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sty 2014, o 16:39 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 11:50
Posty: 376
Pojazd: Sej 1.1,Skuter 50
GG: 49552130
Województwo: Lubelskie
Kapitan napisał(a):
Bo jak by nie mieli amortyzowanego to by już dawno felga była do wy*ebania. .

Dla uściślenia,koło jest masą nieresorowaną

_________________
Ciało puszczone raz,puszcza się cały czas


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sty 2014, o 16:53 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:13
Posty: 918
Pochwały: 20
Pojazd: ...
GG: 997
Województwo: Lubelskie
Kapitan, jesteś za głupi żeby zrozumieć zasadę działania amortyzatora. Więc zamknij pi*dę bo to co gadasz to największe głupoty jakie widziałem. Pomyśl kur... co się stanie jak na miękkim zawieszeniu (o ile wgl wiesz czym się różni miękkie od twardego) uderzysz np. spadając przodem z wheelie. Amor jest miękki, dobije od odbojów/końca skoku i reszta siły uderzenia idzie w ramę, ergo - przeciąża. Twarda zawiecha wytłumi siłę takiego uderzenia. Natomiast jakbyś pomyślał (czego nigdy w życiu nie zrobiłeś i zapewne już nie zrobisz), to jeśli producent przewiduje brak amortyzacji przedniego "zawieszenia" - wtedy konstrukcja np. główki jest inna, bardziej wytrzymała. Nie masz pojęcia o motocyklach "ścigaczach" (jak to nazywają dzieciaki) i tak biadolisz. Najpierw sobie wsiądź na taki, przejedź się, porównaj pracę amortyzatorów.
BTW. to co Ogar ma z przodu to TYLKO teleskopy, przypominam Ci. Tulejki i sprężynki. Nie ma tam "czynnika tłumiącego" jak np. olej, który jest stosowany w amortyzatorach. Dobrym porównaniem amora z teleskopem jest przód np. WSKi a Ogara (tylko muszą poprawnie pracować).

_________________
Jest: Jawa 50 typ 20p, WSK (125) M06B3, Yamaha YM 50 Breeze, FSO Polonez Caro 1.6GLi, Daewoo-FSO Polonez Kombi 1.6MPi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sty 2014, o 19:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 22:32
Posty: 589
Lokalizacja: Kielcza
Pochwały: 7
Pojazd: Ogar 200
WSK 175
Ogar 200 4T swap

GG: 0
Województwo: Opolskie
Cytuj:
Kto ci takich pierdół naopowiadał ? Ja już śmiagam na zestawie z CX ( Cross Impex) dopre 2 k kilometrów i się nic nie dzieje.

widocznie trafił ci się jakiś lepszy zestaw, może się nic nie dzieje ale nie ma tego efektu jak na oryginalnej selekcji
Cytuj:
Zawsze można zmienić lagi i ci główka ramy nie pęknie. Wiadome że jak masz twarde lagi to wtedy tak. Ale jak masz miękkie to nie ma prawa. U mnie sobie zrobiłem z przodu amorki te oryginalne zmieniłem sprężyny itd i fajnie chodzą prawie jak w simsonie.

można dać z simsona lagi, ale odchodzisz od oryginału i już tak ładnie nie wygląda, te lagi się wcale ładnie nie prezentują w ogarku..
może jeszcze powiedz, że te sprężyny to dałeś z lagów od simsona XD

im miększe lagi są i lżej się wbijają tym mniejsze szanse że pęknie co kolwiek w ramie, motorek staje się bardziej elastyczny i nie szarpie, lekko podnosi przód do góry.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/rQjR/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sty 2014, o 19:20 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 11:50
Posty: 376
Pojazd: Sej 1.1,Skuter 50
GG: 49552130
Województwo: Lubelskie
Tomek napisał(a):

im miększe lagi są i lżej się wbijają tym mniejsze szanse że pęknie co kolwiek w ramie, motorek staje się bardziej elastyczny i nie szarpie, lekko podnosi przód do góry.

Wyjdź.

_________________
Ciało puszczone raz,puszcza się cały czas


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net