Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 06:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 maja 2012, o 19:33 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:00
Posty: 4526
Lokalizacja: Częstochowa/Koniecpol
Pochwały: 48
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Śląskie
Stalker pomyślał że to O200. Zły dział, przenoszę.
Ja bym pokombinował coś przy zapłonie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 19:35 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2011, o 21:44
Posty: 771
Pochwały: 13
Pojazd: Romet Ogar 200 '86
MZ ETZ 150

GG: 11120289
Województwo: Podkarpackie
Krauss może to być wina simeringa. Kemot zapłon o ile ma ustawiony na te 3,5 to powinien chodzić.

_________________
Ogar nie jeździ? nie odpala? Wymień gaźnik na gaźnik z simsona !
Mixol to nie olej, to płynna technologia :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 19:39 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Cały zeszły sezon przejeździłem na 3,5 i nie było żadnych problemów nigdy. a mniej ustawić już nie mogę bo i tak podstawę zapłonu mam na koniec przesuniętą (fasolki od śrób byłu już powiększane) .

Jeszczę się upewnię . Czyli puchnięcie tłoka można wykluczyć ? Myślałem nad tym jak to sprawdzić i można by rozgrzać go, zdjąć kape od magneta i poobracać magnetem na luzie i zobaczyć czy jest wyraźny opór...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 19:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2011, o 18:19
Posty: 176
Lokalizacja: W.Z
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 9935430
Województwo: Lubelskie
Słuchaj u mnie w ogarku to samo było przejechałem z jakieś 2 km też muł nie chciał jechać i gasł. Ustaw dobrze zapłon sprawdź czy nie łapie lewego powietrza przez gaźnik podokręcaj dobrze śruby na gaźniku i głowicy i wtedy powinien jeździć ja u mnie między króćcem a gaźnikiem dałem troszkę sylikonu jak masz uszczelkę to odrysuj sobie na gambicie ją i załóż dwie uszczelki i dobrze dokręć tylko nie ukręć gwintu w cylindrze. Puchnięcie tłoka moim zdaniem można wykluczyć.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 19:59 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Przy gaźniku juz jest założona dobra uszczelka i nie ma mowy o lewym powietrzu w tym miejscu. Gaźnik również dobrze wyregulowany. Ogaretto, różnica w zachowaniu rometa jest taka że moge dalej jechać i nie gaśnie. Na wolnych obortach pracuje idealnie i ładnie się wkręca.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:18 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
A kondensator sprawdziłeś? :D

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Kondensator wymieniony na nowy jakieś 2 lata temu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:28 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Czas w przypadku kondensatora nie jest wyznacznikiem jego sprawności lub jej braku. Kosztuje grosze a często to on powoduje taki problem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:33 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2011, o 18:59
Posty: 282
Pochwały: 3
Pojazd: Komar 2350
GG: 0
Województwo: Opolskie
Czasami nowy kondensator jest do ....


Ostatnio edytowano 8 maja 2012, o 20:33 przez Sławol, łącznie edytowano 1 raz
a to już zalezy od sklepu ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:34 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
A przypadkiem jeżeli kondensator byłby winien to nie powinien mieć wpływu na cały zakres pracy ? bo to się dzieje tylko na jedynce i dwójce "pod koniec" manetki . Normalnie nie ma żadnych objawów...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net