Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 22:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:40 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
A ja ci powiem że głupio zrobiłeś że zacząłeś go gazować na zimnym. To silnik 2T, on musi się nagrzać trochę do jazdy. Jeżeli kondensator był by winien to by faktycznie był by wpływ na cały zakres pracy silnika. Jeżeli ogółem raczej by było coś nie tak z zapłonem to też by miało wpływ na cały zakres pracy, nie ważne czy zimny czy ciepły, tak mi się zdaję przynajmniej. Sprawdź kranik, wyczyść go. W motorynce miałem tak że na zimnym pięknie odpalała, a po nagrzaniu zaczęła łapać wysokie obroty i tak dalej, może to coś da.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:43 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2011, o 18:19
Posty: 176
Lokalizacja: W.Z
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 9935430
Województwo: Lubelskie
On może iskrę gubić jak się rozgrzeje i pewnie tego jest przyczyną. Ja bym wymienił kondersator dla pewności.

Dodano: 8 maja 2012, o 20:43

Kup też nowe pierścionki powinno mu to pomóc.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:45 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
sslavian i ile niby u Ciebie kondensatorów było do du*y?
No z tym kondensatorem to różnie jest .... profilaktycznie wymień to będzie 1 rzecz mniej. Ale na moje to przerwa i wyprzedzenie jest złe ewentualnie przerwa na świecy, sprawdź jeszcze raz wszystkie pomiary i odnotuj je w tym temacie.

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:49 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Czy pierścienie po zdjęciu z tłoka powinny być takie same (względem średnicy) ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:50 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tak. Po prostu jaki masz tłok, jeżeli nominał, to zakup pierścienie na nominał :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:51 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Nie nie. Chodzi mi o to że po zdjęciu pierścieni z mojego tłoka różnia się średnica jeden jest jakby bardziej rozgięty...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 20:56 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 17:40
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Pochwały: 6
Pojazd: VW Golf III 97'
Romet Ogar 200 85'
Romet M-2 87'

GG: 0
Województwo: Mazowieckie
To jest normalne. PO prostu są zużyte, najlepiej wsadź je do cylindra, i zobacz jaka jest szczelina między końcówkami.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 21:05 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Zmierz ją szczeliomierzem. Zresztą nawet bez tego wydaj te 3zł na 2 pierścienie :)

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 21:14 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 20:50
Posty: 19
Pojazd: Romet Ogar 205
GG: 900625
Województwo: Lubuskie
Szczelina to :
W pierścieniu pierwszym od góry ok 1mm
W drugim od góry to ok 0,5mm

Książka podaje dopuszczalne zurzycie na 1,2mm


Ostatnio edytowano 8 maja 2012, o 21:16 przez Krauss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 maja 2012, o 21:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 19:03
Posty: 384
Lokalizacja: Wyry
Pochwały: 3
Pojazd: Komar '61 , Ogarek 205 '87
GG: 11347317
Województwo: Śląskie
Zapłon. Wyreguluj gaźnik na ciepłym.
Cewkę zapłonową sprawdź.
Pierścienie wymień :)

_________________
by-mysiu98-t5318.html - Komar MR230
by-mysiu98-t12598.html - Ogar 205


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net