Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 19:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 maja 2012, o 20:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2011, o 19:39
Posty: 229
Lokalizacja: Kornowo [CBY]
Pochwały: 4
Pojazd: Jawa
GG: 5974784
Województwo: Kuj.-pom.
Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 21:31 
Poziom

Dołączył(a): 1 wrz 2011, o 19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Rzeszow
Pojazd: Romet RXL 4T ECO
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Jakie powinno być ciśnienie w oponach w romecie rxl ? Co daje zwiększenie lub zmniejszenie ciężaru rolek, jak wpływa szerokość paska na osiągi? Jak ma być mocowany zacisk hamulca tylnego, oczywiści chodzi o tarcze. Najlepiej foto. <czytaj>

_________________
To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 22:10 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Ciśnienie z przodu 1,8, z tyłu 2.0 atmosfer. Zwiększenie ciężaru rolek daje ci teoretycznie większy v-max, a zmniejszenie przyśpieszenie. Szerszy pasek możliwe, że coś da.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Ostatnio edytowano 14 cze 2012, o 21:45 przez Dawid_987, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 22:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2011, o 19:16
Posty: 185
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Project Runner
GG: 9323888
Województwo: Kuj.-pom.
To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia .

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=E85gBgMG ... e=youtu.be
'SFG' "Scooter Fans Grudziądz"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 cze 2012, o 08:21 
Poziom

Dołączył(a): 1 wrz 2011, o 19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Rzeszow
Pojazd: Romet RXL 4T ECO
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
RoN napisał(a):
To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia .

Czyli jak dokładniej ?

_________________
To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 cze 2012, o 19:38 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Jeśli chcesz większy v-max to zmień wariator na sportowy, one są większe i pasek wyżej wskakuje.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 04:27 
Poziom

Dołączył(a): 1 wrz 2011, o 19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Rzeszow
Pojazd: Romet RXL 4T ECO
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Czy do wymiany łożysk na wale konieczne jest wyjęcie silnika z ramy, czy wystarczy tylko zdjąć plastiki, tłumik ?

_________________
To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 13:10 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 14:44
Posty: 1673
Lokalizacja: Różyce Żurawieniec
Pochwały: 17
Pojazd: Router Bassa 50, Fiat Siena 1.2 8V 75KM
GG: 12188363
Województwo: Łódzkie
Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz. xD

Dodano: 18 listopada 2012, o 12:10

ziolas94 napisał(a):
Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich.



Tylko pamiętaj że wariator to nie tylko rolki i ślizgi, nie wiem po co do starego styranego wario polini ładować. A wariator za 40 zł trochę pojeździ. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:00 
Poziom

Dołączył(a): 1 wrz 2011, o 19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Rzeszow
Pojazd: Romet RXL 4T ECO
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Ogarkowiec napisał(a):
Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz. xD

Dużo jest z tym ceregieli, dam rade sam to zrobić? Nie mam dużego dośw. z automatami. Wyjmuje się sam silnik czy razem z kołem ?

_________________
To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:17 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Silnik jest w jednym odlewie z wariatorem(?) do którego przykręcone jest koło, musisz wyjąć praktycznie cały tył z moto, a potem rozebrać wszystko na pół, żeby zmienić łożyska, potem odpowiednio je wbić i nie używać do tego młotka. Więc jak tego nie robiłeś, a nie masz cierpliwości to lepiej sobie odpuść. Ja na twoim miejscu zajeździłbym dopóki się nie rozlecą, a potem wymienić.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net