Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 24 kwi 2024, o 16:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 maja 2012, o 01:12 
Poziom

Dołączył(a): 17 sty 2012, o 12:28
Posty: 35
Pojazd: Romet Komar 1978r., Jawa 20 Kaczka 1978r.
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jak wyjąć okrągły tryb i ten podłużny z obudowy ślimaka od Jawki? Linki w ogóle nie mogę wyjąć, zablokowała się gdzieś w środku.
Próbowałem podważać ten okrągły tryb ale boje się, że coś wykruszę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 09:45 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Tak szczerze Ci powiem że szkoda zachodu, jak chcesz licznik to załóż sobie rowerowy.
Ja rozebrałem ślimak, wsadziłem nowy tryb, nowa linka, nowy licznik, pojezdzilem na tym tydzień i z tryba w ślimaku co w niego linka wchodzi kółeczko zamiast kwadrata było..
No ale przed zdjęciem tego głównego okrągłego tryba co nachodzi na zębatke to tam jakieś pierścienie musisz wybic, ale uważaj żeby ich nie uszkodzic, bo potem jest problem z złożeniem tego żeby dobrze siedziało..
A jak wyciagniesz wszystko z tamtąd, to ten podluźny to wybijasz z jednej strony chyba tylko, ale nie jestem pewien.. Zresztą ja nie korzystałem z internetu wtedy i poskładałem go.

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 12:10 
Poziom

Dołączył(a): 17 sty 2012, o 12:28
Posty: 35
Pojazd: Romet Komar 1978r., Jawa 20 Kaczka 1978r.
GG: 0
Województwo: Łódzkie
A linka jest tylko wciśnięta? Nie mogę jej wyjąć.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 12:13 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Linka po prostu wchodzi w ślimak, a zabezpieczasz ją poprzez przykręcenie nakrętki linki do ślimaka; nie możesz jej wyjąć bo może ''obróciło'' ją w środku ślimaka i nie da jej się wyjąć.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 12:20 
Poziom

Dołączył(a): 17 sty 2012, o 12:28
Posty: 35
Pojazd: Romet Komar 1978r., Jawa 20 Kaczka 1978r.
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Czyli spróbować wybić długi wałek, a potem podważyć okrągły?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 14:53 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:57
Posty: 410
Pochwały: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang :D
GG: 0
Województwo: Śląskie
Okrągły mi po zdjęciu zabezpieczeń wyszedł o ile dobrze pamiętam palcami, a ten mały krótki to się wybija, dosyc topornie to idzie ale ja wymieniłem, tylko tak jak ci mówie, to jest nieopłacalne, tryby dzisiejszej produkcji wytrzymią ci 1-2 tygodnie i znowu przestanie działac, to nie jest rozwiazanie, bo linka ma zagiecia i lubi się zagiac przy jakims obrocie, a wtedy tylko ten tryb cierpi. Kilka razy się zatnie i tryb zamiast kwadrata ma kółeczko. Może ja miałem pecha do tych ślimaków, no ale 2 razy wymieniałem taki tryb, dodam że wszystko zawsze było dobrze nasmarowane, linka miała baaaardzo dużo oleju..

Pozdrawiam :)

_________________
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 17:47 
Poziom

Dołączył(a): 17 sty 2012, o 12:28
Posty: 35
Pojazd: Romet Komar 1978r., Jawa 20 Kaczka 1978r.
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tak na przyszłość, najpierw trzeba wyjąć metalowy pierścień, pod spodem jest podkładka jakby z filcu, która wypełnia przestrzeń między pierścieniem, a trybem. Linke udało mi się wyciągnąć. Po włożeniu śrubokręta i kręceniu ślimakiem,śrubokręt się kręci, czyli tryby mam ok, nie będę tego rozbierał tylko uzupełnię smar. Jak na razie od września(czyli od kupna) zrobiłem Jawą 480km i licznik cały czas działał, tylko ostatnio zaczęła bardzo skakać wskazówka no i teraz po prostu linka się ukręciła bo pancerz był przerwany.
Dziękuje za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 17:52 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Jeśli zaczęła skakać wskazówka, możliwe też, że pasowałoby zajrzeć do licznika i jego również przesmarować.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 17:56 
Poziom

Dołączył(a): 17 sty 2012, o 12:28
Posty: 35
Pojazd: Romet Komar 1978r., Jawa 20 Kaczka 1978r.
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Co smaruje się w liczniku?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 18:10 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tutaj masz tutek: konserwacja-licznika-zzr-romet-t9935.html

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net