Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 07:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sie 2012, o 05:59 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2009, o 18:38
Posty: 1062
Pochwały: 20
Pojazd: VW Corrado 2.0 16V, Komar, Jawka, Pegaz
GG: 7905252
Województwo: Śląskie
Na 99% cewka w/n. Kolega kiedyś też tak miał że zajechał gdzieś zgasił motorek i poźniej miał problem z odpaleniem. Problemem wtedy była cewka. Poprostu wcześniej już nie działała prawidłowo a teraz mogła padnąć na dobre

_________________
Simson S51 B2-4/1 Electronic: http://www.bikepics.com/members/Dawid56 ... lectronic/
Romet Komar 3 2351/52W http://skutery.polskajazda.pl/Motocykle ... omar/84738
Romet Ogar 200: http://www.bikepics.com/members/dawid56/88ogar200/
Romet Kadet M780: http://www.bikepics.com/members/dawid56 ... 324459&s=0


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 08:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 17:09
Posty: 930
Lokalizacja: Szczawne
Pochwały: 14
Pojazd: Jawa 350 ts z 1989 r
Ogar 200 z 1984r.

GG: 1491093
Województwo: Podkarpackie
Jak masz możliwość(w jawce tak jest) to dotknij palcem kabla idącego z cewki zapłonowej stratora i poproś , żeby ktoś kopnął . Jak cię prąd kopnie to cewka odpada .

_________________
Ogar kopci, ogar czadzi, ogar nigdy cię nie zdradzi.

Zbieranie na yamahę dt 80
750;920;970;1030;1400/2000 zł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 11:51 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2012, o 19:11
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin/Krężnica Jara
Pojazd: Romet Ogar 205 - 1990r.
GG: 34593855
Województwo: Lubelskie
raczej cewka siadła

_________________
mój Romet na PJ : http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-205/139710


Ostatnio edytowano 4 sie 2012, o 11:51 przez Malina, łącznie edytowano 1 raz
Superosko.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 17:46 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Cewka przy magnecie raczej dobra, mierzylem miernikiem na napiecie zmiene, przy kopnieciu noga daje min. 6V. Jak sprawdzic czy cewka W/N ma przejscie czy nie? Przylozyc miernik do obydwu stykow przy cewce?

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 20:44 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Ustaw miernik na mierzenie oporności(pierwszy zakres),na zaciskach będzie kilka Omy-jest to uzwojenie niskonapięciowe,następnie na mierniku ustaw 20k i przyłóż jeden koniec do zacisku masa, a drugi tam gdzie kabel idzie na świecę,pokaże kilka kOm,jeżeli jest dobra,jak nie to nic nie pokaże miernik.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 23:01 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
A więc tak:
Simson dzis przemowil. Ale belkotal jak maly gowniarz. A mianowicie odpalil, ale nie chcial wejsc na obroty, musialem go trzymac na ssaniu. Mysle sobie: gaznik. Ale zaczal strzelac w wydech. No to zaplon za pozny. Ustawilem tak jak trzeba. Iskra znikla. Zanim mi odpalil, to jak kopalem to iskra się pojawiala, ale byla niebieskawa. Na platynach ani nigdzie nic nie iskrzylo. Jutro pozycze moze od kumpla cewke W/N i zobaczymy. Cewka przy magnecie chyba dobra, bo jak mierzylem miernikiem przy kopaniu podaje na cewke prad 7V.

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 23:08 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ja zawsze jak sprawdzam iskrę to sprawdzam wsposób następujący: odkręcam fajkę przykładam kablem WN do głowicy na odległość 3-4mm i kopie; jak iskra ładnie przeskakuje i wydaje dźwięk podobny do zapalarek elektrycznych do kuchenki to jest ok, a jak raz jest raz jej nie ma i jest ''głucha'' to coś jest nie tak.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sie 2012, o 11:02 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Jak strzela to nie koniecznie zapłon. Jak wracałem po kupnie simsonem od gościa to też mi strzeloł w wydech, dałem mu trochę ssania, zaciągnął paliwa i już popier%dalał. Ustaw po prostu zapłon na 1.8 mm przed GMP i przerwę na platynkach 0,4 mm i nic nie ruszaj. Reguluj gaźnik.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 sie 2012, o 21:58 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Nie ma mowy by to był gaznik. Dzis mi zapalil, od pierwszego kopa. Pozniej nie bylo juz tak rozowo ;/

Po zalozeniu nowych platyn najpierw bylo to samo, pozniej się pojawila iskra. No to skladam i heja banana. Simson odpalil prawie na 1 zabek kopniaka. Pozniej zdechl. Zmienilem mu swiece, chodzi. No to jade się przejechac. Przejechalem moze z 500m i zaczal przerywac. Nie zdazylem dojechac do domu bo pod samym wjazdem na podworko mi zdechl. Jak sprawdzalem iskre jest niebieska. Od razu mowie ze cewke W/N, kabel, fajke i platyny wykluczylem. Iskra na swiecy pojawiala się nawet gdy lekko zakrecilem magnetem, i, co dotychczas bylo niespotykane, przy przeskoku iskry slychac bylo pykniecie (wczesniej tego nie bylo, na 100%). I nie wiem czy ma to coś wspolnego, ale jak go krecilem do wysokich obrotow to coś tak jakby grzechotalo w nim...

poza tym jak ustawie zaplon na 1,8mm przed GMP to bedzie za pozny. To nie ogar, w simsonie maja się platyny otwierac w 1,6mm przed GMP

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2012, o 11:26 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Za wczesny jak już Mimi :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net