Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 22:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sie 2012, o 07:44 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
simeringi OK, pierscienie raczej tez, problem tkwi wg. mnie w zaplonie, bo na kilku swiecach jest tak samo chu*owa iskra. Cylinder jest porysowany ale to tez raczej nie to, bo jak byla iskra w porzadku to zapie*alal na tym i nic nie bylo zle.

Pany a moze to być wina stacyjki, ta slaba iskra? Bo wczoraj jak jechalem to co jakis czas swiatla mi przygasaly na krotka chwilę. Dodam ze od jakiegos czasu stacyjka jest caly czas na pozycji zaplon + swiatla, bo nie idzie kluczyka wsadzic.

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 sie 2012, o 11:45 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Odepnij stacyjkę, połącz chwilowo kable i zobacz

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 8 sie 2012, o 14:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Stacyjke wykluczylem, cewke zmienilem na sprawna (moja padla), simson jakos odpala, ale jeszcze jest nie tak.

Jak go odpale to niby chodzi na wolnych, ale jak chce ruszyc to musze mu w ciul gazu dac, bo tak to zdechnie. Jak rusza to plynnie ale takie przerywanie slychac. Probowalem się pobawic z poziomem paliwa w komorze plywaka, ale za ch*ja nie wiem jak poprawnie go ustawic :/

Aha, CALY zaplon wykluczylem, bowiem wymienilem wszystko co w iskrowniku odpowiada za zaplon, wymienilem tez kabel i fajke, cewke W/N mam od kumpla (u niego dzialala), na mojej nie bylo wcale iskry. Ot, padla na dobre :P

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2012, o 16:59 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Ja proponuje ci ustawienie poziomu paliwa metodą naczyń połączonych;
Odkręć gaźnik; weź igłę lekarską, kawałek wężyka i strzykawkę; nałóż wężyk na igłę, następnie odkręć tłoczek ssania i ''wkłuj'' się w komorę pływakową; teraz weź strzykawkę i powoli naciągnij paliwa do wężyka(wiadome cienka igła- paliwo nalatuje powoli) tak, żeby nie było pęcherzyków powietrza; potem wężyk poprowadź poniżej komory pływakowej i przystaw do boku komory i wtedy wyjmij strzykawkę i pokaże ci się ile paliwa jest w tej chwili w komorze, a dla simsona odpowiedni poziom paliwa jest 8mm poniżej krawędzi gaźnika. Dla łatwiejszego określania, ja sobie biorę kawałek taśmy i odmierzam na skręconym gaźniku te 8 mm i naklejam ją na boku ''kielicha'', wiadomo - właściwy poziom - ilość benzyny w wężyku zgrywa się ze znakiem(taśmą). Jak poziom jest, za duży/za mały, to odkręcasz ''kielich'' i podginasz/odginasz blaszkę zamykającą zaworek iglicowy. Jakby były jakieś wątpliwości pisz na PW.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sie 2012, o 23:07 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Okej, dzis zalozylem nowa cewke W/N - iskra jest tak samo mocna jak przedtem, najwidoczniej moja i kumpla cewki byly trochę zuzyte, tylko kumpla w mniejszym stopniu (moja padla na dobre :P)

Teraz mi pozostaje tylko regulacja, więc mysle ze temat rozwiazany i mozna by go zamknac.

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net