Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 12:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 12:24
Posty: 734
Lokalizacja: USA/Rzeszów
Pochwały: 2
Pojazd: VW Bora 1,9 TDI <3
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
Pany sprawa ma się tak.
Jawę którą robię mam zamiar przeznaczyć na sprzęt do jazdy bardziej wyczynowej tak to ujmę.
Chcę uzyskać w miarę dużo mocy żeby żwawo to w miarę chodziło.
Zamierzam:
1.Porting cylindra:
-spasowanie kanału wydechowego w cylindrze z kanałem wydechowym na kolanku
-polerka kanału wydechowego
-podniesienie kąta otwarcia okna wydechowego
-podniesienie kąta otwarcia okien płuczących
2.Porting karterów aby nie było progu
3.Flow
4.Polerka wnętrza gaźnika
5.Zmodyfikować wydech tak aby na kole nie tarł o asfalt

Jak myślicie da to coś w tym silniku i tak będę musiał szlif robić więc będę miał cylek chyba 40 albo coś blisko tego.
Jak bym uciął kawałek wydechu i go tak potem pod kątem pospawał nic by się złego nie stało ??


Prosiłbym o niepisanie mi tutaj o tym że szkoda czy coś tylko wypowiedzi na temat

_________________
Nie ważne jaki sprzęt składasz,ważne ile wkładasz w to serca...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:25 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Gówno ci to da. Jak już to 50/4 albo 50/4/3 do tego lepszy gaźnik, spawak, polerka wydechu i płuków i latasz zajebiście :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:30 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Ogólnie najlepiej zrobić tak jak mówi Mgr. Spawaczek musi być bo ucinanie oryginała to nie bardzo wygląda

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:35 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 12:24
Posty: 734
Lokalizacja: USA/Rzeszów
Pochwały: 2
Pojazd: VW Bora 1,9 TDI <3
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
To nie ma wyglądać właśnie nie chcę się pchać w spawaki i ogromne modyfikacje bo to hajsu zedrze bardzo dużo.

Dodano: 21 lutego 2012, o 20:35

A jeszcze jedno mgr wiele razy robiłem i wielu znajomych przerabia seryjne cylindry tak jak napisałem często nawet mniej robią i czuć znaczny przyrost mocy na seryjnym cylku. Już nie jeden taki cylek w skuterze był i jakoś to dało dość sporo.
Wzrasta elastyczność silnika oraz vmax wzrasta przy małych modach o około 5/8 km/h a przy większych płuki i te sprawy nawet o około 15 km/h wszystko z praktyki Ci to mówię i nie wiem czy coś takiego da coś w silniku jawki

_________________
Nie ważne jaki sprzęt składasz,ważne ile wkładasz w to serca...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:37 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 09:22
Posty: 1009
Lokalizacja: Karłowo. Koło kościerzyny
Pochwały: 9
Pojazd: Romet ogar 200
derbi gpr nude

GG: 25190128
Województwo: Pomorskie
Zrób to co mówiłeś 11z na przód stelaż i z tłumikiem coś wymodzić i jazda. Tłumik byś może dorwał jakiś spawak?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:38 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Tylko, że zauważ, że skutery mają nowsze silniki i tam wystarcza np. zmiana dyszy na większą, polerka kanału, zmiana tłumika na LV etc. i już jest przyrost mocy. Silnik Jawki to w ch%j stara konstrukcja bo z lat 60. XX wieku, więc tutaj sama polerka wydechu nie wiele daje. Praktycznie nic. Tyle tylko, że nagar się nie osadza.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:40 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
mgr130 napisał(a):
Gówno ci to da. Jak już to 50/4 albo 50/4/3 do tego lepszy gaźnik, spawak, polerka wydechu i płuków i latasz zajebiście :D

Dokładnie tak, sam się po sobie przekonałem i robie 50/4/3 tylko na razie nie mogę mni szlifierki zdobyć ;/

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:40 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 10:01
Posty: 1485
Lokalizacja: Bałuty
Pochwały: 13
Pojazd: Żaden
GG: 10669725
Województwo: Łódzkie
Wg mojego zdania to albo nie robisz nic, albo robisz 50/4/3 lub coś w podobie.

_________________
Uno momento jade cinquecento!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:41 
Styler
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 13:12
Posty: 4692
Lokalizacja: Dynów
Pochwały: 69
Pojazd: Passat B5 1.9 TDI
+ reszta gruzów

GG: 927572
Województwo: Podkarpackie
Jak odpowiednio zmodyfikujesz cylinder to coś tam może dać ale nie licz na kokosy przy lekkich modach a to że przespawasz końcówkę wydechu pod innym kątem, przy takim secie nic nie zmieni :)

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis
Było:
Romet Stella 94'
Simson SR50 88'
Kingway Yarox 2007'
Romet Mińsk 400A
Romet Kadet M780
Romet Ogar 200
Romet Komar 2352
Romet Ogar 200
Gilera Runner 70ccm malossi
Romet Komar 2351
Seat Cordoba 6K
Rover 214 SI 103km
Audi A4 1.9 TDI

Jest:
Passat B5 1.9 TDI
WSK 125
Romet Pony 301 "motorynka"
Romet Komar 2320 ''sztywniak''
Romet Pony M2 88'
Romet Pony M2 88
Romet Pony M3 84''


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 21:42 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 12:24
Posty: 734
Lokalizacja: USA/Rzeszów
Pochwały: 2
Pojazd: VW Bora 1,9 TDI <3
GG: 0
Województwo: Podkarpackie
O polerce kanału wydechowego to wiadomo że to tylko od nagaru jest.
Ale z teori co mnie w szkole uczą i z praktyki wiem poszerzenie kanału już coś na napewno.
Zobacze co z tego wyjdzie może się pobawię w coś takiego bo do zabawy potrzeba więcej mocy niż ma seryjna jawka.
Wiem że nie wyciśnie z tego bóg wie ile ale zawsze lepiej więcej niż mniej.

Knypas końcówka wydechu tylko po to aby nie haczyła przy jeździe na kole

_________________
Nie ważne jaki sprzęt składasz,ważne ile wkładasz w to serca...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net