Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sty 2011, o 12:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
sam cylek bez przeróbki kosztuje coś ponad 1000 zl :P

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:05 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 09:22
Posty: 1009
Lokalizacja: Karłowo. Koło kościerzyny
Pochwały: 9
Pojazd: Romet ogar 200
derbi gpr nude

GG: 25190128
Województwo: Pomorskie
To już można by było kupić jakiś silnik np AM6. Ale takie coś to poemat po prostu. Gościu ba pieniądze i wiem co z tym robić a nie przepija jak inni.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:06 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
jateż bym nie przepijał jak bym miał :D ale ten simson to jest maszyna jakich mało :P

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:35 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Na chamowni tak,ale w realu nie da rady rozwinąć tej szybkiści,
opór powietrza nie pozwoli,przy podwojeniu szybkości,opór powietrza wzrasta czterokrotnie.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:38 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Masz rację Jurek. Do tego dochodzi tarcie kół o asfalt i wiele innych oporów. Np. na youtube był film, jak pewien gość postawił malucha na lewarku i bez problemu zamknął licznik czyli tak koło 140 km/h. A na autostradzie najwyżej 120 km/h poleci.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:41 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
a lewarek i hamownia to całkiem co innego... tam masz opór pod kołami.

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:45 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
No tak, wiem o tym, ale chciałem pokazać, że są opory powietrza, tarcia etc. i dlatego nie zawsze zamyka budzik


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 16:31 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Opór powietrza,wzniesienia drogi i wiatr.Co do km/h ,to obroty muszą być astronomiczne,bo na samej dawce paliwa nie da rady.
I jeszcze jedna mądrość z archiwum:Całkowite spalanie benzyny jest o odpowiedniej proporcji powietrza i wynosi 1do11 jednostek wagowych tj.jeden kilogram benzyny spala się całkowicie w jedenastu kilogramach powietrza,zachwianie tej równowagi np.więcej paliwa to nie spali się wszystko i przez tłumik wyleci,za mało paliwa może wytopić tłok lub zatrzeć go.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 16:36 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2008, o 20:35
Posty: 1398
Lokalizacja: LEŚNICA[LICHYNIA]
Pochwały: 13
Pojazd: -
GG: 8767766
Województwo: Opolskie
Nie koniecznie nie poleci tych 180km/h hamownia daje opór może przełożenie nie pozwala już na więcej i jest jakiś zapas mocy np takie mito ma niecałe 40KM a polecisz te 170 w wzwyż.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 2 sty 2011, o 16:48 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2009, o 15:16
Posty: 61
Lokalizacja: Skrzyszów
Pochwały: 15
Pojazd: Romet 747 2t, Simson S90
GG: 4095576
Województwo: Śląskie
Dziadek1991 napisał(a):
Ciekawe jak ze żywotnością tych silników


Co wy macie z tą żywotnością... Ten silnik przejedzie tyle samo co normalne 60/4/3... Tu żywotność nic nie ma do rzeczy. Przykład? Choćby moje 90 ccm. Pamiętam co 2 osoba mi gadała że a bo tu skrzynia padnie, a bo tu wał nie wytrzymie itp. a gó*no prawda... Ja już mam przejechane 1200 km, poprzedni właściciel zrobił 600 km i naprawdę nie ma śladów zużycia, a inni w przerabianych 60 ccm muszą co 600 km szlify robić...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net