Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 20:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 11 lip 2013, o 23:56 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwa艂y: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Siema.To znowu ja z moim simem... Tydzie艅 temu zerwa艂 si臋 klin na wale sim chodzi艂 tylko jak go ca艂y czas pcha艂em nie m贸g艂 si臋 wkr臋ci膰 w og贸le na obroty. Tak samo mia艂em w ogarze i win膮 by艂y p臋kni臋te pier艣cienie wi臋c w simie od razu odkr臋ci艂em g艂owice, cyl patrze pier艣cienie ca艂e ale pojad臋 do sklepu kupie nowe bo i tak uszczelki kupi膰 musz臋.Po tym od razu pomy艣la艂em, 偶e to co艣 przy zap艂onie patrze i klin zerwany. Wstawi艂em klin wszystko skr臋ci艂em do kupy i co nie ma iskry. Ustawi艂em zap艂on iskra niby jest chce odpali膰 i nic. I potem nie wiem sk膮d ale po nast臋pnym kopni臋ciu (z za艂o偶on膮 艣wiec膮) z silnika dochodz膮 dziwne d藕wi臋ki taki, tak jakby tar艂o, szorowa艂o i og贸lnie wra偶enie takie jakby ca艂y silnik z ramy chcia艂 wyskoczy膰 te d藕wi臋ki s膮 naprawd臋 mocne i wyra藕ne. Ciekawe jest te偶 to, 偶e wystarczy wykr臋ci膰 艣wiec臋 i problemu nie ma nic nie trze wszystko tak jak powinno by膰.
Moje podejrzenia to 艂o偶yska na wale lub wa艂; wa艂 ma ma dosy膰 spor臋 luzy na boki to przodu nie ma 偶adnych.
Co to waszym zdaniem?


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 00:00 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwa艂y: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Wojew贸dztwo: Zachodniopomorskie
Jak wa艂 ma luzy na boki to 艂o偶yska na wale od razu do wymiany. Tak偶e praktycznie sam nakierowa艂e艣 si臋 na jeden problem.
Rozpo艂awianie czeka a wtedy b臋dziesz wiedzia艂 co wymaga wymiany.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, cz艂onek 艂awy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzy膰 moge."



G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 00:03 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwa艂y: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Wojew贸dztwo: Pomorskie
No i ja pierdziele... Cz艂owiek my艣li, 偶e b臋dzie mia艂 spokojne latu a tu rozpo艂awianie .


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 00:07 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwa艂y: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Sprawd藕 ''si艂臋'' iskry poprzez odkr臋cenie fajki i przystawienie samego przewodu WN do g艂owicy, tak aby odleg艂o艣膰 mi臋dzy nimi wynosi艂a tak z 4-5mm, dobra iskra b臋dzie przeskakiwa膰 raz za razem i wydawa膰 charakterystyczny d藕wi臋k podobny do zapalarek do kuchenek. Jak masz s艂absz膮 iskr臋 to albo cewka WN, albo gdzie艣 przetarty kabel mo偶e by膰 przyczyn膮.

_________________

''Jak zapie艂em dw贸jke to mi ga艂a w rence zosta艂a'' ~ Malinowski
Abimex Power!


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 00:14 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwa艂y: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Ok ok tym si臋 teraz nie martwi臋 martwi mnie ten d藕wi臋k w silniku tak jakby co艣 si臋 kruszy艂o, tar艂o, rozsypywa艂o i do tego szarpa艂o.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 00:18 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwa艂y: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Najlepiej zdejmij g艂owic臋, cyl i zobacz czy tam nie ma jaki艣 niespodzianek, przy okazji sprawd藕 luz wa艂u na korbie, czy i on nie wymaga regeneracji/wymiany.

_________________

''Jak zapie艂em dw贸jke to mi ga艂a w rence zosta艂a'' ~ Malinowski
Abimex Power!


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 01:18 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 cze 2009, o 16:41
Posty: 2700
Lokalizacja: Ro偶nowo, k.Obornik WLKP
Pochwa艂y: 10
Pojazd: VW Passat 35i, VW Passat 3BG, VW T4, Simson S51E
GG: 6441366
Wojew贸dztwo: Wielkopolskie
Nie ma co sprawdza膰, bo je艣li 艂o偶yska maj膮 luzy to i tak nic to nie da, bo nie ustawi zap艂onu..
I sam kolego da艂e艣 sobie odpowied藕. Te d藕wi臋ki to rozpadaj膮ce si臋 艂o偶yska, a dlaczego ustaj膮 po wykr臋ceniu 艣wiecy? Bo nie ma kompresji i nie musi pcha膰 paruset kilo, przez co nie ma obci膮偶enia na 艂o偶yskach.

Moja rada: Wymieni膰 艂o偶yska, bo tak to b臋dziesz si臋 tylko denerwowa艂. I najlepiej 艂o偶yska SKF, s膮 drogie, ale jak wymienisz raz to b臋dziesz mia艂 spok贸j na wieczno艣膰 prawie.

_________________


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 17:01 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 18 wrz 2012, o 22:04
Posty: 85
Pochwa艂y: 1
Pojazd: ogar 200, simson s51
GG: 0
Wojew贸dztwo: Pomorskie
Remont czeka.Dzi臋ki. A teraz druga sprawa robi艂em dzisiaj koledze simka mia艂em ustawi膰 zap艂on i w og贸le co艣 zrobi膰 偶eby chodzi艂 tak ja trzeba.Zap艂on ustawi艂em na glanc iskra taka jak trzeba tylko teraz bardzo ci臋偶ko go zapali膰 zapali tak po 20 metrach pchania, odpala i jedzie na ssaniu bez ssania pochodzi z 1/2 sec i zdycha. Podobnie jest gdy spr贸buje jecha膰 na wolnych, musze trzyma膰 tak z 40% gazu + ssanie aby chodzi艂 inaczej zga艣nie i znowu bardzo ci臋偶ko go odpali膰.(ale jak ju偶 go odpale to idzie nie przeci臋tnie z gazu ko艂o si臋 podnosi tak na 20 cm xd). Nie by艂o trudno doj艣膰 do tego, 偶e wina le偶y po stronie ga藕nika.Ga藕nik jest raczej czysty bo kolega czy艣ci艂 go tydzie艅 temu i je藕dzi ca艂y czas na filtrze.
A teraz pytanie do was co to mo偶e by膰 jak nie ga藕nik ? I jak ustawi膰(prawdopodobnie chi艅ski)ga藕nik 16n3 ? Na prawd臋 przeszuka艂em ca艂y internet i znalaz艂em tylko 1 filmik na yt gdzie go艣膰 twierdzi, 偶e od kraw臋dzi ga藕nika do ko艅ca p艂ywaka na zamkni臋tym dop艂ywie paliwa powinno by膰 29mm a na otwartym 33,5 ustawi艂em tak i paliwo la艂o si臋 jak chcia艂o.
Jak co艣 to sim stoi u mnie w gara偶u jak macie jakie艣 pytania czy cu艣 to mog臋 i艣膰 sprawdzi膰.Robi臋 go ju偶 2 dni. Czas mam do poniedzia艂ku, jak nie zd膮偶臋 to nie b臋dzie flachy. A wi臋c prosz臋 o pomoc.;)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 lip 2013, o 21:43 
JuniorAdmin
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwa艂y: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Je艣li by艂by to chi艅ski ga藕nik to b臋dzie na nim odlane tylko ''16N3-'', przy ga藕nikach BVF nabijane s膮 dalej numery; co do regulacji chi艅skiego ga藕nika, to jest ''jednoraz贸wka'' jak si臋 zaczyna co艣 wali膰 to zazwyczaj nie ma co ratowa膰, u siebie mia艂em chin臋 16N3- i po zakupie Amala w Simie china nie siedzia艂a.
Co do ustawiania poziomu paliwa w komorze p艂ywakowej - ja ustawiam tak, jak zalecaj膮 na Lehrvideo - czyli poziom paliwa ma by膰 8mm od kraw臋dzi ga藕nika; wg mnie spos贸b na ''suwmiark臋'' (tak ja go nazywam, chodzi o wymiary p艂ywaka kt贸re poda艂e艣) nadaje si臋 przy nowym p艂ywaku, bo zazwyczaj po latach blaszki p艂ywaka s膮 poodginane przez r贸偶nych w艂a艣cicieli i ich sposoby regulacji i poziom mo偶e by膰 z艂y.
Najprawdopodobniej w艂a艣nie jest z艂y poziom paliwa, bo zaci膮gni臋ciu ssania jest poprawa, zacz膮艂bym w艂a艣nie od tego.
A i je偶eli na 艣rubie regulacji mieszanki jest plomba, to lepiej jej nie ruszaj :)

_________________

''Jak zapie艂em dw贸jke to mi ga艂a w rence zosta艂a'' ~ Malinowski
Abimex Power!


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 0 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net