Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 22:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 19:46
Posty: 170
Lokalizacja: RbK ^ ^
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Ogar 205
Romet Ogar 200
Romet Ogar 900

GG: 10187516
Województwo: Śląskie
Witam!kupiłem dwa dni temu okazyjnie simsona s53 z czterobiegowym silnikiem na gaźniku Bing 17 i mam kilka problemów.Otóż silnik nie wkręca się jak powinien,czasami na wysokich obrotach strzeli w gaźnik,dużo lepiej chodzi na ssaniu(pomaga mu też zdjęcie gumy od filtra powietrza).zapłon ustawiony na znaki(próbowałem też opóźniać ale nici..) przerywacz 0.4 Gaźnik regulowałem,iglice też.Dodam jeszcze,że lekko iskrzy mi na platynach.Kondensator wymieniony i dalej to samo.Silnik jest na dotarciu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 22:24 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Opisz jak ustawiałeś przerwę na przerywaczu. Zobacz czy filtr powietrza nie jest zapchany itd. Bawiłeś się w regulacje gaźnika? Masz inny cylinder?

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 22:44 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 19:46
Posty: 170
Lokalizacja: RbK ^ ^
Pochwały: 2
Pojazd: Romet Ogar 205
Romet Ogar 200
Romet Ogar 900

GG: 10187516
Województwo: Śląskie
najpierw ustawiłem se zapłon na znaki, i potem tak aby w największym rozwarciu platyn było 0.4.Filtr właśnie dobry, regulowałem gaźnik wiele razy,cylinder 50c drugi szlif, nowy tłok +pierścienie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 22:50 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Drobnym papierem co najmniej 1200 przeszlifuj styki przerywacza, jeśli na ssaniu jest poprawa, to pokazuje, że brakuje mu paliwa.
Przerwę dobrze ustawiałeś :)

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 22:56 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2009, o 16:41
Posty: 2700
Lokalizacja: Rożnowo, k.Obornik WLKP
Pochwały: 10
Pojazd: VW Passat 35i, VW Passat 3BG, VW T4, Simson S51E
GG: 6441366
Województwo: Wielkopolskie
Ale zanalizujmy dokładnie to co pisze autor. Chodzi lepiej na ssaniu czyli w normalnym ustawieniu ma za mało paliwa, ale też mówi o tym, że po zdjęciu gumy od powietrza chodzi lepiej czyli ma za mało powietrza. Reasumując ja zabrałbym się w 1. kolejności za gaźnik, a nie za zapłon itd. Najlepiej rozbierz go i przeczyść, a dopiero potem reguluj.

_________________


Ostatnio edytowano 14 wrz 2013, o 23:29 przez diabel199432, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 23:12 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Z czyszczeniem, to przyjąłem, że autor od tej czynności właśnie zaczął. Dlaczego miałby zmieniać na 16N3? Jeśli ma zamiar jeździć na 50ccm i ekonomicznie, to Bing jest tu oczywistą sprawą.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 23:14 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2009, o 16:41
Posty: 2700
Lokalizacja: Rożnowo, k.Obornik WLKP
Pochwały: 10
Pojazd: VW Passat 35i, VW Passat 3BG, VW T4, Simson S51E
GG: 6441366
Województwo: Wielkopolskie
Miałem i binga i 16n3 i powiem że bing ma gardziel 15mm przez co silnik jeździ słabiej, osiąga ok. 50km/h i pali tyle samo co na 16n3, na którym można już pojechać 80km/h, a jak się chce wolniej to daje się mniej gazu przez co silnik mniej pali.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 23:17 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
16N3, 50ccm i 80km/h? :mrgreen:
Tak bing ma mniejszą gardziel, ale dobrze wyregulowany napewno nie ustępuje 16N3.
Tak btw to 1mm i różnica 30km/h? Chyba nie.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 23:21 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2009, o 16:41
Posty: 2700
Lokalizacja: Rożnowo, k.Obornik WLKP
Pochwały: 10
Pojazd: VW Passat 35i, VW Passat 3BG, VW T4, Simson S51E
GG: 6441366
Województwo: Wielkopolskie
A fakt sorki :P W Endurasie miałem przecież 60ccm ;) to już tak dawno było :P Co nie zmienia faktu, że na wstępie zająłbym się gaźnikiem i sprawdzeniem szczelności.

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2013, o 23:23 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
diabel199432 napisał(a):
na wstępie zająłbym się gaźnikiem i sprawdzeniem szczelności.

Tutaj się zgadzamy :)

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net